Podejście do zarządzania

Relacje z pracownikami

Nasza strategia HR koncentruje się na:

  • budowaniu kultury organizacyjnej zorientowanej na pracownika,

  • poprawie doświadczeń pracownika poprzez modelowanie kultury organizacyjnej,

  • zadbaniu o dobrostan (well-being) pracowniczy,

  • digitalizacji procesów i zapewnieniu elastycznego środowiska pracy.

Relacje z klientami

Realizujemy strategiczny kierunek „Obsesja na punkcie klienta”, co oznacza, że każda inicjatywa i decyzja podejmowana w związku z realizacją celów Banku uwzględnia jakość i siłę relacji z klientem.

Doświadczenie klienta jest kluczowym czynnikiem sukcesu i główną przewagą konkurencyjną, zwłaszcza w sektorze bankowym, gdzie regulacje i technologia powodują wysoką porównywalność usług. Wraz z głębokimi zmianami na rynku wynikającymi z innowacji okresu pandemii i rozwiązań fintech, klienci porównują doświadczenia z różnych branż, a ich oczekiwania stale rosną.

Nasza odpowiedź:

  • prostota, brak wysiłku i samoobsługa to cechy naszych usług i produktów;
  • budowanie dobrej relacji z indywidualnym doradcą dla klientów biznesowych;
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.

Relacje ze społecznościami

W relacjach ze społecznościami Bank wspiera realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ:

  • Cel 3 – Dobre zdrowie i jakość życia
  • Cel 4 – Dobra jakość edukacji
  • Cel 5 – Równość płci
  • Cel 8 – Wzrost gospodarczy i godna praca
  • Cel 9 – Innowacyjność, przemysł, infrastruktura
  • Cel 11 – Zrównoważone miasta i społeczności
  • Cel 13- Działania w dziedzinie klimatu
  • Cel 17 – Partnerstwa na rzecz celów

Bank angażuje się w długofalowe projekty społeczne, które odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności oraz wywołują pozytywne zmiany w społeczeństwie.