4 Gwiazdy Bankowości dla Santander Bank Polska
„Dziennik Gazeta Prawna” oraz PwC wyłonili najlepsze banki w rankingu Gwiazdy Bankowości 2018
22 czerwca 2018 r. w trakcie gali finałowej zostały wręczone nagrody dla zwycięzców wspomnianego rankingu. Santander Bank Polska zajął pierwsze lokaty w kategoriach „Efektywność” oraz „Stabilność”. Kapituła doceniła nas i przyznała drugie miejsce również w rankingu ogólnym, honorując całokształt naszej działalności biznesowej.
W 2018 r. do konkursu wprowadzona została nowa kategoria: „Gwiazda relacji z klientem”. Ten ranking powstał na podstawie szczegółowej ankiety przeprowadzonej przez PwC wśród ponad 1,6 tys. posiadaczy rachunków bankowych. Na podium znaleźli się Bank ING, Santander Bank Polska oraz Bank Millennium.

– Cztery wyróżnienia przyznane naszemu bankowi w rankingu Gwiazdy Bankowości 2018 to ważna ocena niezależnych ekspertów i docenienie naszej działalności na polskim rynku finansowym. Bardzo cieszy nas pierwsze miejsce w kategoriach „Stabilność” i „Efektywność”. Wierzę, że systematyczna praca nad jakością obsługi i koncentracja na potrzebach klientów sprawią, że w przyszłym roku staniemy również na podium rankingu w kategorii „Relacje z klientem”. Indywidualne podejście, obsesja jakości, stały rozwój oferty produktowej – te czynniki budują pozytywne doświadczenie współpracy z Bankiem i pozwolą osiągnąć nasz cel – zadowolenie i lojalność naszych klientów.

„Gwiazda relacji z klientami” to kolejna po „Złotym Bankierze” nagroda przyznana Santander Bank Polska za jakościowe działania na rzecz klientów.