Serwis ESG

  • Rozwój
    i odpowiedzialność

    Sposób podejścia do wyzwań, przed którymi stoi dziś świat, jest według nas najistotniejszą miarą odpowiedzialności organizacji.

    Więcej
    o Rozwój
    i odpowiedzialność

Pozostałe serwisy

  • Serwis IR

    Łączymy troskę o środowisko, społeczności oraz sferę zarządzanie z efektywną budową wartości dla akcjonariuszy.
  • Raport ESG 2022

    Od lat utrzymujemy pozycję lidera wśród polskich spółek raportujących

Najnowsze
wyniki ESG

Nasza wizja odpowiedzialnej bankowości oparta jest na wskaźnikach ESG. Są one również częścią procesu oceny produktów i usług Santander Bank Polska.

Więcej
o Najnowsze
wyniki ESG
  • 9 920
    osoby zatrudnione w Banku
  • 5 695
    tys
    klientów Santander Bank Polska S.A.
  • 100
    %
    dostawców poddanych ocenie pod kątem ESG
  • 41,58
    h
    średnia liczba godzin szkoleniowych przypadających na pracownika
    • 21 670,20
      MWh
      zużycie energii elektrycznej
    • 5 264,9
      (w tonach CO2e)
      Emisje zakres 1
    • 14 234,9
      (w tonach
      CO2e)
      Emisje zakres 2
    • 83,5
      %
      zakupionej bezpośrednio przez Bank energii elektrycznej pochodzi z OZE
      • 2 449
        mln
        profit. zysk
      • 0
        liczba potwierdzonych przypadków korupcji w Banku i Grupie Kapitałowej
      • 97
        %
        pracowników zapoznało się z polityką i procedurami antykorupcyjnymi
      • 97,21
        %
        procent pracowników, którzy przeszli szkolenia antykorupcyjne