Serwis ESG

  • Relacje inwestorskie Informacje dla akcjonariuszy Więcej
  • Ład korporacyjny Nasze polityki i kluczowe regulacje dotyczące obszarów ESG Więcej

Złoty listek ESG Polityki 2025

Ranking ESG. Odpowiedzialne zarządzanie 2025

I miejsce w klasyfikacji genneralnej i branżowej

Ranking Gwiazdy Bankowości 2025

Nagroda główna za całokształt działalności

Lider Etyki

przyznany przez Puls Biznesu

Lista Najlepszych Miejsc Pracy wg. Great Place to Work® Institute Polska

Wizjoner ESG 2024

Konkurs Innowator ESG

tytuł

"Top Employer 2025"

Diversity IN Check

lista najbardziej zaawansowanych pracodawców w Polsce pod względem różnorodności oraz tworzenia inkluzywnych miejsc pracy

Euromoney Awards for Excellence

Najlepszy bank w Polsce dla firm z sektora MSP

Środowisko i klimat

Chcemy być wzorem do naśladowania w zakresie zrównoważonego rozwoju i transformacji oraz wspierać klientów w przechodzeniu przez zieloną transformację.

Więcej
8 669
mln PLN
Wartość zrównoważonego finansowania
9 461 333,02
tCO2
Emisje z zakresu 3
Kredyty biznesowe
5 817,57
CO2eq
Emisje z zakresu 1
864 869,45
tCO2
Emisje z zakresu 3
Nieruchomości detaliczne
7 163,71
CO2eq
Emisje z zakresu 2
4 294 346,01
tCO2
Emisje z zakresu 3
Obligacje skarbowe

Społeczeństwo

Wspieramy społeczeństwo poprzez edukację, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i cyfrowemu oraz realizację inwestycji społecznych. Promujemy inkluzywność i różnorodność wśród pracowników oraz zapewniamy wysoki poziom cyberbezpieczeństwa.

1,01
mln osób
Beneficjenci wsparcia społecznego
744,6
tys. osób
Beneficjenci programów edukacyjnych
10,61
mln PLN
Kwota inwestycji społecznych (we wsparcie społeczne i edukację finansową)
36,8
Liczba godzin szkoleniowych per pracownik
0,50
%
Luka płacowa (Equal Pay Gap)
55,0
%
Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych

Ład korporacyjny

Ład korporacyjny kształtuje wzorcowe relacje z akcjonariuszami, klientami i pozostałymi interesariuszami oraz zwiększa efektywność nadzoru wewnętrznego, kluczowych systemów i funkcji wewnętrznych oraz organów statutowych.

91,2
%
pracowników, którzy przeszli w 2024 roku szkolenie zakresie zwalczania korupcji
5,18
dni
Średni czas odpowiedzi na reklamację
10,17
dni
Średni czas płatności za fakturę
0
Liczba poważnych incydentów dotyczących praw człowieka
96,38
%
Płatności dokonane zgodnie z ustalonymi terminami
0
Liczba zarejestrowanych potwierdzonych przypadków dyskryminacji, w tym molestowania