Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla Firm
Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu Bank Przyjazny Firmie. To wyróżnienie za ofertę i obsługę dla MSP przyznano bankowi po raz piąty. II pozycją doceniono jakość obsługi w kategorii „Bank dla zamożnych”. Także jakość obsługi klientów indywidualnych została nagrodzona II miejscem w kategorii „bankowość zdalna” oraz „bankowość tradycyjna”.
W konkursie „Najlepszy Bank dla Firm” miesięcznika Forbes audytorzy oceniają jakoś usług dla małych i średnich firm. W tym roku audytorzy firmy Mind&Roses wcielili się w przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć konto. Sprawdzano stronę www, infolinię, formularz/mail i obsługę w oddziale. To wszystko, aby ocenić jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu i cechy placówek bankowych. Santander Bank Polska po raz piaty jest zwycięzcą tego rankingu.
Zwycięstwo w rankingach to satysfakcja, ale przede wszystkim motywacja do dalszego doskonalenia. Nasza strategia biznesowa opiera się właśnie na działaniach i relacjach, aby pomagać klientom w dążeniu celów. Oferujemy im nie tylko rozwiązania finansowe, ale też partnerskie podejście, które sprzyjają dynamicznemu rozwojowi. Nieustanne inwestujemy w nowoczesne technologie, co przekłada się na komfort i satysfakcję klientów. Chcemy im zapewniać intuicyjne, szybkie i bezpieczne narzędzia do zarządzania finansami. Te nagrody są potwierdzeniem, że klienci wysoko oceniają jakość naszej obsługi na wielu poziomach, co traktujemy jako zobowiązanie na przyszłość.
Santander Bank Polska zdobył II miejsce w kategorii „Bank dla Zamożnych” miesięcznika Forbes. Bank od lat rozwija ofertę Select dla klientów z tej grupy i od początku rankingu zajmuje miejsce na podium. W tegorocznej edycji audytorzy ocenili jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu cech placówek bankowych.
W rankingu Newsweeka Santander Bank zdobył II miejsce w obu rankingowych kategoriach – bankowości tradycyjnej i bankowości zdalnej dla klientów indywidualnych.
Audytorzy sprawdzali jakość obsługi, w tym m.in. zaangażowanie doradców, prezentację oferty, rozpoznawanie potrzeb klienta.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla przedsiębiorców oraz – po raz drugi – dla klientów zamożnych. Ranking tygodnika Newsweek ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.