Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla Firm
Santander Bank Polska po raz czwarty zwyciężył w dorocznym rankingu Bank Przyjazny Firmie. Pierwsze miejsce zajął także w nowej kategorii Najlepszy Bank dla Zamożnych.
Wysoka jakość obsługi klientów tworzy ich lojalność i zadowolenie. Każdego dnia pracujemy, aby wspierać naszych klientów w rozwoju i dostarczać im rozwiązania, jakich oczekują. MSP to koło zamachowe polskiej gospodarki - napędzają innowacje, tworzą miejsca pracy i przyczyniają się do rozwoju lokalnych społeczności. Tworzymy dla nich doskonałe produkty i usługi, za co po raz czwarty zostaliśmy doceni w rankingu. Z wielką dumą i przyjemnością debiutujemy również w nowej kategorii rankingu Najlepszego Banku dla Klienta zamożnego. To potwierdza, ze nasza praca znajduje odzwierciedlenie w konsekwentnie wysokich ocenach klientów.
W konkursie „Najlepszy Bank dla Firm” miesięcznika Forbes audytorzy oceniają jakoś usług dla małych i średnich firm. W Santander Bank Polska badacze wysoko ocenili profesjonalizm i kompetencje doradców banku oraz komfort, jaki zapewniają w trakcie spotkań. Bank zajął pierwsze miejsce w trzech z czterech kategorii, które składają się na ranking: jakości obsługi, pozyskiwanie klienta oraz zdalne kanały kontaktu.
W kategorii Najlepszy Bank dla Zamożnych badano prezentację potrzeb i oferty na infolinii oraz w rozpoznanie potrzeb, dopasowanie oferty, zakres oferowanych produktów w placówce podczas spotkania. Santander Bank został oceniony najwyżej w kategorii klientów affluent i otrzymał tytuł Najlepszy Bank dla Zamożnych.
Santander Bank Polska świadczy też wysokiej jakości usługi klientom indywidualnym – w rankingu Newsweeka Bank dla Kowalskiego zajął II miejsce. Audytorzy ocenili m.in. kompetencję, zaangażowanie doradców, ich zdolność do poznania potrzeb klientów i prezentację oferty banku.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla przedsiębiorców. W tym roku po raz pierwszy badany był także klient zamożny. W 12 audytach na każdy z badanych banków oceniano jakość obsługi. Audytorzy docenili działania konsultantów na infolinii banku, poziom zaopiekowania klienta w oddziale, a także przede wszystkim profesjonalizm i kompetencje doradców.
Ranking tygodnika Newsweek ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.