Santander Bank Polska najlepszym bankiem dla firm

Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia
Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca
Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura
Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności

Santander Bank Polska już po raz trzeci zwyciężył w rankingu miesięcznika Forbes „Bank Przyjazny Firmie”. Bank zajął również 3. miejsce w rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka” w kategorii „Bank dla Kowalskiego”.

Na tegorocznej gali zostały przyznane nagrody dla zwycięzców rankingu Bank Przyjazny Firmie „Forbesa” oraz Przyjazny Bank „Newsweeka”. W tym roku w rankingu Forbes oceniano przede wszystkim na ile klient firmowy czuje wsparcie banku oraz zaangażowanie doradcy w dopasowanie rozwiązań finansowych.

W Santander Bank Polska wierzymy, że słuchanie głosu klienta i wysoka jakość obsługi buduje zaufanie. Chcemy pomagać naszym klientom w osiąganiu sukcesów. Dzisiejsze wyróżnienie, które otrzymaliśmy po raz trzeci potwierdza, że każdego dnia dbamy, aby nasza oferta odpowiadała na potrzeby firm, a codzienne bankowanie było proste i intuicyjne. Nie zwalniamy tempa i będziemy nadal wsłuchiwać się w oczekiwania naszych klientów dotyczące oferty finansowej, jakości obsługi i dostępności cyfrowej naszych usług.

Michał Gajewski

prezes Santander Bank Polska

Santander Bank Polska obsługuje 552 tys. mikro, małych i średnich firm, w tym 359 tys. klientów aktywnych cyfrowo. Bank ciągle ulepsza i poszerza swoją ofertę, aby codzienne bankowanie było szybkie i proste. Ostatnio klienci firmowi otrzymali nową aplikację mobilną, a  w niej m.in. BLIK dla firm. Firmy mogą także korzystać z nowoczesnych rozwiązań i produktów, które ułatwią prowadzenie i rozwój firmy. Przedsiębiorca, który otworzy rachunek firmowy otrzyma dostęp do takich usług jak: eKsięgowość, eLeasing czy eZdrowie.

Małe i średnie przedsiębiorstwa od lat są w centrum naszej działalności bankowej. Dobra oferta produktowa oraz wysoka jakość usług dla tego segmentu jest niezwykle ważna z punktu widzenia biznesowego i przyczynia się do rozwoju gospodarczego. Małe i średnie firmy są motorem wzrostu gospodarczego Polski.

Michał Gajewski

prezes Santander Bank Polska

W rankingu Newsweeka bank zajął III miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego. Audytorzy ocenili m.in. kompetencję, zaangażowanie doradców, ich zdolność do poznania potrzeb klientów i prezentację oferty banku.

Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MŚP, natomiast ranking tygodnika Newsweek – usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.