Szkolenia z ekologicznej i bezpiecznej jazdy dla klientów Santander Leasing

Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia
Cel 4 - Dobra jakość edukacji
Cel 5 - Równość płci
Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura
Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności

Santander Leasing we współpracy z wiodącymi partnerami ubezpieczeniowymi PZU i Warta przeprowadził trzy eventy szkoleniowe dla klientów pod szyldem: Ecodriving i bezpieczeństwo jazdy. Celem szkoleń było promowanie elektromobilności oraz bezpiecznego stylu jazdy.

Na torach w Bednarach, Modlinie i Moto Park Kraków łącznie 120 klientów Santander Leasing miało okazję poznać nie tylko teoretyczne zagadnienia udzielania pierwszej pomocy, i bezpiecznej jazdy, ale również wykorzystać teorię w praktyce i sprawdzić przy okazji swoje umiejętności.

Część praktyczna obejmowała aż 4 moduły:

  • zachowanie w sytuacjach awaryjnych i poślizg
  • eco driving
  • szkolenie z zakresu udzielania i pomocy ofiarom wypadków
  • próba sportowa.

Na koniec organizatorzy wyróżnili najlepszych uczestników.