Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla SME wg. magazynu Euromoney

Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca
Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura
Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności

Santander zajął pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Euromoney Awards for Excellence, w kategorii „Najlepszy Bank w Polsce dla firm” („Best Bank for SMEs in Poland”).

Nagroda została przyznana za wyjątkowe zaangażowanie banku w tworzenie rozwiązań ułatwiających prowadzenie biznesu i zarządzanie finansami firm z sektora MŚP. Jury konkursu doceniło bank za działania, którymi wspierał przedsiębiorców w minionym roku, w warunkach trudnej sytuacji gospodarczej.

Wśród produktów i usług, którymi bank wyróżnił się w minionym roku znalazły się m.in. kredyty dla firm, które zapewniają stabilność finansową MŚP, dzięki stałemu oprocentowaniu w całym okresie kredytowania. W 2022 r. bank był pierwszym, który wprowadził takie kredyty również w formule online. W minionym roku Santander Bank Polska rozwijał również ofertę finansowania dla MŚP w kanałach cyfrowych, a także w oddziałach i contact center. Klienci banku mogli też korzystać aż z 9 dostosowanych do ich potrzeb usług online, które umożliwiały sprawne zarządzanie finansami i biznesem, w tym poszerzonych funkcji eKsięgowości, eLeasingu czy eZdrowia. Wśród innych rozwiązań, docenionych przez kapitułę konkursu, znalazły się także terminale softPOS, czy pierwszy w branży leasingowej podpis biometryczny w Santander Leasing oraz Multisalon24. Bank wyróżnił się również dzięki kampanii edukacyjnej „MOCne w Biznesie”, którą inspirował i wspierał warsztatowo oraz edukacyjnie liderki z sektora MŚP. W projekcie nagrodzono również autorki najlepszych biznesplanów. Laureatki projektu otrzymały granty rozwojowe i inwestycyjne.

To wielka przyjemność stać na czele firmy, która tak dobrze rozumie potrzeby swoich klientów. Naszym celem zawsze było i pozostanie bycie partnerem dla przedsiębiorców. Chcemy ich wspierać w sukcesach, ale i w mierzeniu się z wyzwaniami, które w minionym roku wyznaczała trudna sytuacja gospodarcza, jak i konflikt zbrojny za naszą wschodnią granicą. Tym bardziej cieszę się, że Santander Bank Polska dobrze zdiagnozował dynamicznie zmieniające się potrzeby przedsiębiorców i odpowiedział na nie tworząc produkty i usługi, które spełniały ich oczekiwania. Satysfakcja jest podwójna, gdy te rozwiązania doceniane są również na arenie międzynarodowej.

Michał Gajewski

CEO Santander Bank Polska

To kolejna nagroda, podczas tegorocznej edycji konkursu Euromoney Awards for Excellence, którą zdobył bank. W lipcu tego roku Santander Bank Polska zdobył tytuł „Najlepszego Banku w Polsce” i został wówczas doceniony za dostarczanie klientom prostych i innowacyjnych produktów oraz usług na najwyższym poziomie.

Więcej na temat nagród Euromoney Awards for Excellence można znaleźć na stronie: https://www.euromoney.com/awards/awards-for-excellence/awards-for-excellence-2023