Corporate Social Responsibility Report 2019
No notes
Empty basket
Print
Delete

Cyfryzacja

GRI:
  • [GRI 103-1] dla aspektu: dostępność produktów i usług dla aspektu: dostępność produktów i usług

    Go to indicator list
  • [GRI 103-2] dla aspektu: dostępność produktów i usług dla aspektu: dostępność produktów i usług

    Go to indicator list
  • [GRI 103-3] dla aspektu: dostępność produktów i usług dla aspektu: dostępność produktów i usług

    Go to indicator list

Nasi klienci coraz częściej sięgają po rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby i oczekiwania. Odzwierciedleniem tego jest stale rosnąca liczba klientów korzystających z Santander mobile oraz Santander Internet. Dlatego inwestujemy w technologie usprawniające prosty, intuicyjny i zintegrowany dostęp do naszych produktów i usług.

GRI:
  • [Wskaźnik własny 4] Liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej i internetowej Liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej i internetowej

    Go to indicator list
  • [Wskaźnik własny 5] Liczba interakcji w kanałach zdalnych Liczba interakcji w kanałach zdalnych

    Go to indicator list
Santander mobile*
2018 I kwartał 2019
Liczba „klientów zdalnych” korzystających z Santander mobile 1 334 167** 1 396 139
Liczba „interakcji w kanałach zdalnych” (internet, mobile i CC) – łączna liczba transakcji mobile i internet (w szt.) 230 697 521 64 767 195

*W raportowanym okresie nastąpiły zmiany w porównaniu do danych raportowanych za okres 2017; wzrost liczby klientów spowodowany przejęciem wydzielonej części Deutsche Bank Polska (12 listopada 2018)
** Na koniec 2018 roku

Nasze działania w 2018 roku były ukierunkowane w dużej mierze na rozpoznanie potrzeb klientów oraz zagwarantowanie im multikanałowych rozwiązań dających swobodę korzystania z usług bankowych.

Wprowadziliśmy nowe funkcjonalności zarówno w Santander mobile, jak i w Santander Internet.

Santander mobile

  • Rozwój BLIK w Santander mobile. Dodano informację o tym, kto z naszej listy kontaktów korzysta z BLIK.
  • Konta z weryfikacją wideo w smartfonie.
  • Nowa opcja zarządzania powiadomieniami, która umożliwia klientom usuwanie i filtrowanie wiadomości z usługi Alerty24. Treść wiadomości może również zostać ukryta przez użytkownika tak, aby była widoczna dopiero po zalogowaniu się do aplikacji.
  • Opcja odblokowania karty. Można jej użyć, gdy karta została zablokowana na skutek kilkukrotnego wprowadzenia błędnego PIN.

Santander Internet

W Santander Internet dodaliśmy szereg funkcjonalności, dzięki czemu ułatwiliśmy klientom wykonywanie transakcji i czynności bankowych bez wychodzenia z domu.

  • Twoje sprawy/obsługa klienta – w jednym miejscu zebrano usługi umożliwiające klientom samodzielne dopasowanie posiadanych produktów do własnych potrzeb oraz wprowadzanie niezbędnych zmian lub dyspozycji (np. zmiana adresu zamieszkania lub numeru telefonu do smsKodów, zamówienie zaświadczenia, anulowanie błędnego przelewu).
  • Twoje sprawy/nadchodzące płatności – udostępniono przelewy z przyszłą datą realizacji.
  • Twoje sprawy/do zaplanowania – udostępniono przelewy sugerowane do wykonania na podstawie historycznych płatności użytkownika.