Corporate Social Responsibility Report 2019
No notes
Empty basket
Print
Delete

Odpowiedzialny marketing

W prowadzeniu odpowiedzialnej sprzedaży pomagają nam również zasady etycznego marketingu, zgodnie z którymi przekazy reklamowe oprócz tego, że powinny budować pozytywny wizerunek banku w oczach klientów, mają również przekazywać informacje pełne, rzetelne, prawdziwe, zgodne z prawem i standardami etycznymi.

Więcej na temat etycznego marketingu i dobrych praktyk w tym zakresie.

Zgodność z regulacjami w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży i marketingu

GRI:
  • [417-2] Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami dotyczącymi oznakowania i informacji o produktach i usługach Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami dotyczącymi oznakowania i informacji o produktach i usługach

    Go to indicator list
  • [417-3] Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowej Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowej

    Go to indicator list
  • [419-1] Kwota istotnych kar oraz całkowita liczba sankcji pozafinansowych z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami Kwota istotnych kar oraz całkowita liczba sankcji pozafinansowych z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami

    Go to indicator list

W 2018 roku na Santander Bank Polska S.A. nie zostały nałożone żadne kary finansowe z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami. Regulator wydał jedną decyzję zobowiązującą wobec banku, na mocy której bank został zobowiązany do przyznania uprawnionym klientom rekompensaty oraz zawarcia bezpłatnych aneksów do umów o usługi płatnicze. W ramach decyzji nie została nałożona kara finansowa.

Czy wiesz, że...?

Pojęcie „misselling” wywodzi się z Wielkiej Brytanii, gdzie występuje w systemie prawnym jako poważne naruszenie zasad rynkowych i jest objęte sankcją.