Odpowiedzialny marketing
W prowadzeniu odpowiedzialnej sprzedaży pomagają nam również zasady etycznego marketingu, zgodnie z którymi przekazy reklamowe oprócz tego, że powinny budować pozytywny wizerunek banku w oczach klientów, mają również przekazywać informacje pełne, rzetelne, prawdziwe, zgodne z prawem i standardami etycznymi.
Więcej na temat etycznego marketingu i dobrych praktyk w tym zakresie.
Zgodność z regulacjami w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży i marketingu
-
[417-2]
Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami dotyczącymi oznakowania i informacji o produktach i usługach
Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami dotyczącymi oznakowania i informacji o produktach i usługach
Go to indicator list -
[417-3]
Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowej
Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowej
Go to indicator list -
[419-1]
Kwota istotnych kar oraz całkowita liczba sankcji pozafinansowych z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami
Kwota istotnych kar oraz całkowita liczba sankcji pozafinansowych z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami
Go to indicator list
W 2018 roku na Santander Bank Polska S.A. nie zostały nałożone żadne kary finansowe z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami. Regulator wydał jedną decyzję zobowiązującą wobec banku, na mocy której bank został zobowiązany do przyznania uprawnionym klientom rekompensaty oraz zawarcia bezpłatnych aneksów do umów o usługi płatnicze. W ramach decyzji nie została nałożona kara finansowa.
Pojęcie „misselling” wywodzi się z Wielkiej Brytanii, gdzie występuje w systemie prawnym jako poważne naruszenie zasad rynkowych i jest objęte sankcją.