Klienci biznesowi i detaliczni
-
[103-1, 103-2, 103-3]
dla aspektu: Odpowiedzialna sprzedaż, marketing i oznakowanie
dla aspektu: Odpowiedzialna sprzedaż, marketing i oznakowanie
Go to indicator list
Jednym z priorytetów CSR ustanowionych przez Santander Bank Polska na najbliższe lata jest budowa zaufania i długoterminowych relacji z klientami w oparciu o dialog, dostosowanie oferty bankowej do potrzeb klientów i odpowiedzialną sprzedaż. Oferta naszego banku odpowiada na potrzeby wszystkich klientów: indywidualnych, małych firm, korporacji oraz międzynarodowych instytucji. Jest stale rozwijana pod kątem przejrzystości, prostoty, cyfryzacji, samoobsługi i dowolności konfigurowania odpowiednich parametrów.
Dbamy o to, aby nasz klient zastawał u nas taki bank, jaki chce.
W relacjach z naszymi klientami dbamy o realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Szczególnie pod uwagę brane są: