Corporate Social Responsibility Report 2019
No notes
Empty basket
Print
Delete

Klienci biznesowi i detaliczni

GRI:
  • [103-1, 103-2, 103-3] dla aspektu: Odpowiedzialna sprzedaż, marketing i oznakowanie dla aspektu: Odpowiedzialna sprzedaż, marketing i oznakowanie

    Go to indicator list

Jednym z priorytetów CSR ustanowionych przez Santander Bank Polska na najbliższe lata jest budowa zaufania i długoterminowych relacji z klientami w oparciu o dialog, dostosowanie oferty bankowej do potrzeb klientów i odpowiedzialną sprzedaż. Oferta naszego banku odpowiada na potrzeby wszystkich klientów: indywidualnych, małych firm, korporacji oraz międzynarodowych instytucji. Jest stale rozwijana pod kątem przejrzystości, prostoty, cyfryzacji, samoobsługi i dowolności konfigurowania odpowiednich parametrów.

Dbamy o to, aby nasz klient zastawał u nas taki bank, jaki chce.

W relacjach z naszymi klientami dbamy o realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Szczególnie pod uwagę brane są: