Klienci w trudnej sytuacji
Rozumiemy, że różne sytuacje losowe sprawiają, iż klienci mogą mieć problem ze spłatą swoich zobowiązań. Dlatego też kompleksowo podchodzimy do tematu wspierania klientów w trudnej sytuacji.
Biuro Monitoringu i Wsparcia Kredytów trudnych monitoruje zaległości już na wczesnym etapie przeterminowania. W swojej pracy biuro wykorzystuje wygodne wielokanałowe metody kontaktu m.in. kontakt telefoniczny, SMS, Santander internet. Wdrożyliśmy także narzędzia i rozwiązania, które pozwalają klientom samodzielnie monitorować wczesne przeterminowania.
Oferujemy szereg rozwiązań, pozwalających klientom zrestrukturyzować swoje zadłużenie. Klientom, którzy posiadają kredyt mieszkaniowy, a ze względu na trudną sytuację materialną nie są w stanie spłacać rat, oferujemy dofinansowanie, dostępne dzięki umowie z BGK.
Szczegółowo o tym, w jaki sposób wspieramy klientów w trudnych sytuacjach, pisaliśmy w ubiegłorocznym raporcie.