- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Green Power Hackaton
Green Power Hackaton rozpoczął tegoroczny Santander Week. 1 czerwca, w Dniu Dziecka, młodzież w wieku 13-18 lat spotkała się w naszym warszawskim Centrum Relacyjnym, aby udowodnić, że dzieciaki mają moc i tematy ekologiczne są dla nich bardzo ważne.
„Ziemi nie dziedziczymy po naszych rodzicach, pożyczamy ją od naszych dzieci.”
Podczas hackatonu, nad własnymi pomysłami, młodzież pracowała w 4 grupach a przy pracy nad projektami pomagali im dorośli eksperci, wśród których były dwie nasze bankowe wolontariuszki tj. Paulina Wojtyczka i Agnieszka Wątrucka. Wśród uczestników wydarzenia nie zabrakło również dzieci naszych pracowników. Uczestnicy zastanawiali się jakie projekty mogą odpowiedzieć na problemy ekologiczne współczesnego świata. Co mogą zrobić sami dziś, a na jakie tematy już teraz zwracać uwagę starszym pokoleniom.
Na koniec warsztatów młodzież zaprezentowała wypracowane w grupach projekty.
Każdy z projektów zyskał uznanie jury, oceniającego zaproponowane rozwiązania wg. poniższych kryteriów:
- potencjalny wpływ projektu na środowisko,
- weryfikacja pomysłu wśród odbiorców,
- prototyp – czy oddawał charakter inicjatywy,
- pomysłowość i nieszablonowe myślenie,
- jakość przekazu głównej idei w prezentacji/ filmie,
- zaangażowanie zespołu w projekt.
Wydarzenie zorganizowała Fundacja „Pierwsze miejsca są zawsze wolne” a partnerami hackatonu byli: Santander Bank Polska S.A. i Fundacja Santander Bank Polska S.A. Inicjatywa, to kolejne działanie Banku#ekoSantander, które ma na celu budowanie świadomości proekologicznej wewnątrz i na zewnątrz organizacji. W tym roku Santander Bank Polska jest również partnerem strategicznym kampanii „Zielona wstążka #DlaPlanety”.
W 2018 r. Santander Bank Polska w ramach promocji Raportu CSR, zorganizował konkurs #MamyWspólneCele. Organizacje społeczne mogły zgłaszać autorskie projekty, których realizacja dotyczyła jednego z Celów Zrównoważonego Rozwoju, wspieranego przez nasz Bank. Głosami internautów zwycięzcą konkursu została Fundacja „Pierwsze Miejsca są Zawsze Wolne” i projekt GREEN POWER HACKATON. Realizacja wydarzenia była możliwa dzięki otrzymanej nagrodzie tj. grantowi od Fundacji Santander Bank Polska. Inicjatywa wpisała się w 13 Cel Zrównoważonego Rozwoju ONZ „Działania w dziedzinie klimatu”, który jest realizowany przez Santander Bank Polska w ramach naszej strategii #ResponsibleBanking.