Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”

Każde nasze działanie i każdy proces w banku rozpatrujemy z perspektywy klienta i jego potrzeb. Podstawą naszych działań jest klientocentryczność. Takie podejście definiuje naszą strategię i model biznesowy.

Każde nasze działanie i każdy proces w banku rozpatrujemy z perspektywy klienta i jego potrzeb. Podstawą naszych działań jest klientocentryczność. Takie podejście definiuje naszą strategię i model biznesowy.

,,Budowa zaufania i długoterminowych relacji w oparciu o dialog, dostosowanie oferty bankowej do potrzeb klientów i odpowiedzialną sprzedaż”

– tak brzmi jeden z naszych priorytetów CSR.

  • Zależy nam na budowaniu trwałych i partnerskich relacji z klientami

  • Zaufanie zdobywamy oferując innowacyjne i wysokiej jakości rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom zróżnicowanych grup klientów

  • Klientów obsługujemy kompleksowo – stacjonarnie i poprzez kanały zdalne

  • Wiele korzyści możemy zaoferować klientom dzięki naszej przynależności do międzynarodowej Grupy Santander – jej rozwiązaniom i know-how

Transformacja z myślą o klientach

Wiemy, że nasi klienci oczekują konkretów, dlatego nie ustajemy w wysiłkach, aby dostarczać im najwyższą jakość usług i efektywnie działać przynosząc realne korzyści.

Jednym z naszych kluczowych programów strategicznych zapoczątkowanych w 2017 roku jest transformacja banku, której głównym założeniem jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Głównymi celami zmian są:

Transformacja biznesowa

Dotyczy działań w zakresie bankowości detalicznej, MŚPMałe i średnie przedsiębiorstwaMałe i średnie przedsiębiorstwa oraz bankowości biznesowej i korporacyjnej. Koncentrujemy się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów, upraszczaniu oferty produktowej, optymalizowaniu procesów i polityk cenowych oraz nowej strategii dystrybucji. W 2017 r. wypracowaliśmy m.in. nową segmentację klientów oraz nowy model oddziałów w bankowości detalicznej, które będą wdrażane w 2018 r. Zmieniliśmy model dystrybucji dla większych przedsiębiorstw z segmentu MŚPMałe i średnie przedsiębiorstwaMałe i średnie przedsiębiorstwa oraz wprowadziliśmy szereg usprawnień w procesie kredytowym, zarówno dla klientów MŚPMałe i średnie przedsiębiorstwaMałe i średnie przedsiębiorstwa, jak i korporacyjnych.

Transformacja cyfrowa

Jej program dotyczy realizacji inicjatywy doskonalących obsługę klientów, wypracowywania kompleksowych rozwiązań i ich udostępnianie we wszystkich kanałach, w dogodnym dla klienta miejscu i czasie. Chcemy zrealizować te założenia poprzez upraszczanie procesów oraz dostosowywanie ich do potrzeb klientów, wprowadzanie  zdalnych rozwiązań dla nowych produktów, rozszerzanie obsługi posprzedażowej oraz tworzenie nowych narzędzi dla doradców. Nasze priorytety to:

  • cyfryzacja procesów;
  • rozwój bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej;
  • program rozwoju CRM Customer Relationship ManagementCustomer Relationship Managementz wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence;
  • rozwój platformy iBiznes24;
  • rozwój ubezpieczeń (4Sure).

Transformacja agile

To nasza odpowiedź na konieczność ciągłego dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego oraz oczekiwań klientów. W 2017 roku rozpoczęliśmy prace nad wdrożeniem nowego systemu pracy opartego na tzw. zwinnych metodach współpracy (z ang. agile). Model pracy ,,agile” to działanie w małych interdyscyplinarnych zespołach będących blisko klienta i potrafiących szybko i efektywnie wdrażać nowe rozwiązania. Dzięki temu skraca się czas wprowadzania produktów na rynek, szybciej znajdowane są i testowane nowe innowacyjne rozwiązania, a klienci są bardziej zadowoleni.

Konto Jakie Chcę

Dzięki rozbudowanym procesom konsultacji z klientami, obserwacji ich oczekiwań i potrzeb, stworzyliśmy nowy, pionierski na polskim rynku model konta osobistego: „Konto Jakie Chcę”.
  • Zerwaliśmy z tradycyjnym podejściem, w którym klient dostawał gotowy rachunek osobisty, na rzecz elastycznej oferty dopasowanej do potrzeb i preferencji klienta.
  • Z opcji „Konta jakie chcesz” mogą korzystać zarówno nowi jak i dotychczasowi klienci naszego banku – cenimy ich lojalność i chcemy oferować im najnowocześniejsze rozwiązania bankowości osobistej.

,,Konto Jakie Chcę” to w praktyce:

  • Możliwość samodzielnego konfigurowania przez klienta dostępnych w jego ramach rozwiązań jest jedną z głównych właściwości wyróżniających produkt na rynku.

  • Rachunek prowadzony bezpłatnie i zapewniający darmowe przelewy internetowe.

  • Wysokość i tryb pobierania opłat za kartę dostosowywany do preferencji klientów.

  • Otwarcie i konwersja dotychczasowego konta (bez konieczności zmiany numeru) dostępna w oddziale, poprzez usługi bankowości elektronicznej lub telefon.

Od 21 sierpnia do końca grudnia 2017 roku otwartych zostało
335 tys. rachunków ,,Konto Jakie Chcę”.
W 2017 roku „Konto Jakie Chcę” wyróżniono 1. miejscem w rankingu najlepszych kont osobistych portalu gazeta.pl oraz w rankingu Comperia.pl najbardziej przyjaznych kont.