- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Potwierdzenie audytu
GRI:
-
[102-56]
Polityka i obecna praktyka w zakresie zewnętrznej weryfikacji raportu
Polityka i obecna praktyka w zakresie zewnętrznej weryfikacji raportu
Przejdź do listy GRI
![](https://esg.santander.pl/2017/wp-content/uploads/sites/9/2018/10/Raport-PL-atestacja-CSR-Santander-20181016_Strona_1.jpg)
![](https://esg.santander.pl/2017/wp-content/uploads/sites/9/2018/10/Raport-PL-atestacja-CSR-Santander-20181016_Strona_2.jpg)
![](https://esg.santander.pl/2017/wp-content/uploads/sites/9/2018/10/Raport-PL-atestacja-CSR-Santander-20181016_Strona_3.jpg)
![](https://esg.santander.pl/2017/wp-content/uploads/sites/9/2018/10/Raport-PL-atestacja-CSR-Santander-20181016_Strona_4.jpg)
![](https://esg.santander.pl/2017/wp-content/uploads/sites/9/2018/10/Raport-PL-atestacja-CSR-Santander-20181016_Strona_5.jpg)