- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Wstęp
GRI:
-
[103-1, 103-2 i 103-3]
dla Aspektów: Jakość obsługi klientów i poziom ich satysfakcji; Etyczna komunikacja marketingowa i rzetelne, zrozumiałe dla klientów informowanie o produktach i usługach; Zgodność z regulacjami, m.in. w zakresie produktów i usług; Bankowość mobilna i internetowa oraz podejście do bezpośredniego kontaktu z klientem (sieć placówek); Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie misselingowi; Bezpieczeństwo usług, transakcji i danych klientów.
dla Aspektów: Jakość obsługi klientów i poziom ich satysfakcji; Etyczna komunikacja marketingowa i rzetelne, zrozumiałe dla klientów informowanie o produktach i usługach; Zgodność z regulacjami, m.in. w zakresie produktów i usług; Bankowość mobilna i internetowa oraz podejście do bezpośredniego kontaktu z klientem (sieć placówek); Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie misselingowi; Bezpieczeństwo usług, transakcji i danych klientów.
Przejdź do listy GRI
Cele Zrównoważonego Rozwoju 2015-2030 ONZ, o które szczególnie dbamy w relacjach z klientami
Przyczyniamy się do wprowadzania w życie powyższych celów:
- dbając by nasze usługi były dostępne dla wszystkich osób, w tym starszych i niepełnosprawnych,
- nieustannie poszerzając ofertę o innowacyjne produkty i podejmując inicjatywy wspierające rozwój społeczności i infrastruktury,
- oferując nowoczesne, dostosowane do zmieniających się potrzeb i wymogu czasów, kanały dystrybucji,
- edukując naszych klientów w czasie współpracy z nimi oraz przez inicjowanie i udział w projektach o charakterze edukacyjnym,
- pracując nad opracowaniem instrumentów finansowych służących np. finansowaniu inwestycji o charakterze proekologicznym.
W 2017 roku pracowaliśmy dla 4 mln 412 tys. klientów biznesowych i indywidualnych[1].
1Stan na 31.12.2017 r. Dana uwzględnia klientów indywidualnych oraz podmioty gospodarcze.
,,Budowa zaufania i długoterminowych relacji w oparciu o dialog, dostosowanie oferty bankowej do potrzeb klientów i odpowiedzialną sprzedaż”
Klienci Santander Bank Polska i piony odpowiedzialne z ich obsługę
Klienci
indywidualniPion Bankowości Detalicznej Firmy
sektora MŚPPion Bankowości Detalicznej, Pion Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej Duże podmioty gospodarcze,
samorządyPion Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej Najwięksi
klienci instytucjonalniPion Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej 1
1 W 2017 r. Pion Globalnej Bankowości Korporacyjnej
Naszym klientom chcemy zapewniać ,,Bank Jaki Chcesz”, dlatego rozwijamy ofertę pod kątem przejrzystości, prostoty, cyfryzacji, samoobsługi i dowolności konfigurowania odpowiednich parametrów. Nasz bank rzetelnie odpowiada na potrzeby klienta indywidualnego, małej firmy, korporacji czy międzynarodowej instytucji.
Dotrzymujemy naszej obietnicy:
w Santander Bank Polska
,,Bankujesz Jak Chcesz”.