- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
Każde nasze działanie i każdy proces w banku rozpatrujemy z perspektywy klienta i jego potrzeb. Podstawą naszych działań jest klientocentryczność. Takie podejście definiuje naszą strategię i model biznesowy.
Każde nasze działanie i każdy proces w banku rozpatrujemy z perspektywy klienta i jego potrzeb. Podstawą naszych działań jest klientocentryczność. Takie podejście definiuje naszą strategię i model biznesowy.
,,Budowa zaufania i długoterminowych relacji w oparciu o dialog, dostosowanie oferty bankowej do potrzeb klientów i odpowiedzialną sprzedaż”
Transformacja z myślą o klientach
Wiemy, że nasi klienci oczekują konkretów, dlatego nie ustajemy w wysiłkach, aby dostarczać im najwyższą jakość usług i efektywnie działać przynosząc realne korzyści.
Jednym z naszych kluczowych programów strategicznych zapoczątkowanych w 2017 roku jest transformacja banku, której głównym założeniem jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Głównymi celami zmian są:
Konto Jakie Chcę
Dzięki rozbudowanym procesom konsultacji z klientami, obserwacji ich oczekiwań i potrzeb, stworzyliśmy nowy, pionierski na polskim rynku model konta osobistego: „Konto Jakie Chcę”.
- Zerwaliśmy z tradycyjnym podejściem, w którym klient dostawał gotowy rachunek osobisty, na rzecz elastycznej oferty dopasowanej do potrzeb i preferencji klienta.
- Z opcji „Konta jakie chcesz” mogą korzystać zarówno nowi jak i dotychczasowi klienci naszego banku – cenimy ich lojalność i chcemy oferować im najnowocześniejsze rozwiązania bankowości osobistej.
,,Konto Jakie Chcę” to w praktyce:
Od 21 sierpnia do końca grudnia 2017 roku otwartych zostało
335 tys. rachunków ,,Konto Jakie Chcę”.
W 2017 roku „Konto Jakie Chcę” wyróżniono 1. miejscem w rankingu najlepszych kont osobistych portalu gazeta.pl oraz w rankingu Comperia.pl najbardziej przyjaznych kont.