- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Interesariusze Santander Bank Polska
GRI:
-
[102-40]
Lista grup interesariuszy angażowanych przez organizację raportującą
Lista grup interesariuszy angażowanych przez organizację raportującą
Przejdź do listy GRI -
[102-42 ]
Podstawy identyfikowania i selekcji interesariuszy angażowanych przez organizację
Podstawy identyfikowania i selekcji interesariuszy angażowanych przez organizację
Przejdź do listy GRI -
[102-43]
Podejście do angażowania interesariuszy włączając częstotliwość angażowania według typu i grupy interesariuszy
Podejście do angażowania interesariuszy włączając częstotliwość angażowania według typu i grupy interesariuszy
Przejdź do listy GRI -
[102-44]
Kluczowe tematy i problemy poruszane przez interesariuszy oraz odpowiedź ze strony organizacji
Kluczowe tematy i problemy poruszane przez interesariuszy oraz odpowiedź ze strony organizacji
Przejdź do listy GRI
Wciąż się rozwijamy utrzymując pozycję w ścisłej czołówce polskiej bankowości. Bierzemy udział w kształtowaniu naszej branży m.in. wspierając procesy konsolidacyjne. Możemy pochwalić się pozytywnymi wynikami finansowymi, dzięki skutecznej realizacji przyjętej przez nas strategii biznesowej, ale równie istotne są dla nas nasza rola społeczna i sposób, w jaki chcemy wzmacniać kapitał obywatelski Polski.
W naszych działaniach cenimy, w sposób szczególny, możliwość budowania trwałych relacji i korzystanie z różnorodnych metod dialogu z naszymi interesariuszamiPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływemPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływem. Mapa interesariuszy jest dla nas jednym z ważnych narzędzi zarządzania rolą społeczną i biznesową, a usystematyzowane podejście do dialogu z interesariuszamiPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływemPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływem jednym ze źródeł naszych planów i metod ich realizacji.
Aktywnie i przy wykorzystaniu wielu kanałów, komunikujemy się z naszymi partnerami społecznymi i biznesowymi. Uważnie słuchamy ich opinii o nas i cenimy rekomendacje działań na przyszłość.
GRI:
-
[102-40]
Lista grup interesariuszy angażowanych przez organizację raportującą
Lista grup interesariuszy angażowanych przez organizację raportującą
Przejdź do listy GRI
Mapa interesariuszy Santander Bank Polska
Klienci
indywidualni
Kanały komunikacji:
- placówki bankowe
- strona WWW i inne kanały internetowe (blog banku, Facebook, Twitter, LinkedIn, Bank Pomysłów)
- badania satysfakcji klientów
- spotkania, konferencje i szkolenia
- doradca online
- czat wideo
- formularz internetowy
Klienci
biznesowi
Kanały komunikacji:
- bankierzy i doradcy klienta
- Centra Bankowości Korporacyjnej
- konferencje
- Centrum Obsługi Biznesu
- wirtualne misje handlowe
- badania opinii i satysfakcji
- doradca online
Pracownicy
Kanały komunikacji:
- badania opinii pracowników
- intranet
- wewnętrzne czasopismo banku
- biuletyny, newslettery, mailingi
- spotkania z najwyższą kadrą zarządzającą
- spotkania integracyjne, warsztaty i szkolenia
Dostawcy i partnerzy
biznesowi
Kanały komunikacji:
- bezpośredni kontakt
- konferencje i wydarzenia branżowe
Partnerzy społeczni
Kanały komunikacji:
- bezpośrednie spotkania i współpraca
- sesje dialogu z interesariuszamiPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływemPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływem
- działalność Fundacji Santander Bank Polska
- udział w konferencjach i lokalnych wydarzeniach
- wolontariat pracowniczy
Udziałowcy i środowisko
inwestorskie
Kanały komunikacji:
- kwartalne prezentacje wynikowe (spotkania, konferencje, komunikaty giełdowe i prasowe)
- Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy
Regulatorzy
Kanały komunikacji:
- raporty
- formalna korespondencja
- bieżąca współpraca podczas kontroli nadzorczych
Organizacje branżowe
i zrzeszające biznes
Kanały komunikacji:
- bezpośrednie spotkania i współpraca
Media i opinia
publiczna
Kanały komunikacji:
- konferencje i briefingi prasowe
- wywiady, komentarze ekspertów
- spotkania bezpośrednie
- komunikaty prasowe
- kanały w serwisach społecznościowych
Grupa Santander
Kanały komunikacji:
- raporty
- spotkania i wymiana doświadczeń
Środowisko
naturalne
Kanały komunikacji:
- raporty CSRCorporate Social Responsibility/Społeczna odpowiedzialność biznesuCorporate Social Responsibility/Społeczna odpowiedzialność biznesu
- raporty do instytucji
- kontakty i współpraca z organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska
Dialog to fundament dobrych decyzji
Z naszym otoczeniem komunikujemy się otwarcie i po partnersku. Uważamy, że dialog to fundament dobrych decyzji, dlatego wśród licznych form relacji z naszym otoczeniem znaczące miejsce ma formuła paneli interesariuszy prowadzonych w oparciu o wytyczne międzynarodowego standardu AA1000SES.
Pierwszy panel interesariuszyPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływemPodmioty, które oddziałują na organizację lub pozostają pod jej wpływem przeprowadziliśmy w 2014 roku i systematycznie powtarzamy te wyjątkowe spotkania z przedstawicielami naszych partnerów społecznych i biznesowych.
Zgłaszane wówczas sugestie i uwagi dotyczące działalności banku uwzględniamy w naszej strategii, planach bieżących działań i w procesach raportowania danych niefinansowych.