- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Projekty społeczne
W ramach działań CSR, Santander Bank Polska objął mecenatem i wsparł promocyjnie projekty „Halo.Tato” oraz „Halo.Pieniądze” realizowany wspólnie z Konradem Kruczkowskim, autorem bloga haloziemia.pl.
Halo.Tato
„Halo.Tato” to projekt reporterski dotyczący ojcostwa, składający się z reportaży, zdjęć i filmowych form dokumentalnych oraz książki. To zbiór opowieści nie tylko o ojcostwie, ale i o wartościach. Podczas trwania projektu uzyskaliśmy ponad 3 miliony kontaktów z projektem i bankiem (odsłon, wyświetleń filmów, zasięg w mediach społecznościowych).
Więcej informacji na temat tego projektu znajdziesz klikając TUTAJ.
Halo.Tato – audiobook Santander Bank Polska
Z inicjatywy naszych pracowników reportaże zostały nagrane i w ten sposób powstał pierwszy w banku audiobook. Celem projektu była pomoc koleżankom i kolegom z naszego banku, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej. Część dochodu ze sprzedaży każdego egzemplarza audiobooka „Halo Tato” została przekazana na ich rzecz.
Powstanie audiobooka było dużym wyzwaniem. Do castingu zgłosiło się ponad 80 osób. Wybrani do projektu odtwórcy ról, uczestniczyli w spotkaniu z Krzysztofem Czeczotem, profesjonalnym aktorem, realizatorem słuchowisk radiowych i audiobooków, podczas którego ćwiczyli warsztat pracy lektorskiej. W październiku ubiegłego roku, w profesjonalnym studio nagrań powstał pierwszy bankowy audiobook.
Projekt „Halo Tato – audiobook” otrzymał wyróżnienie na gali Fundacji Santander Bank Polska zorganizowanej z okazji 20-lecia jej istnienia. Inicjatywa znalazła się w gronie 10 najlepszych projektów nominowanych do nagrody Wolontariat Roku 2017.
Projekt „Halo Tato” został nagrodzony w 2017 roku w prestiżowym konkursie branży public relations „Złote Spinacze”.
Halo.Pieniądze
„Halo.Pieniądze” to projekt dziennikarski, w którym pieniądze są jedynie pretekstem do rozmów o ważnych zjawiskach społecznych: niedostatku, wykluczeniu, niepełnosprawności, dbaniu o potrzeby, ale również o kulturze i niezależności twórców. Dotychczas w ramach projektu pojawiło się sześć materiałów.
-
6
-
>100 tys.
Cykl otworzył wywiad z autorką powieści kryminalnych – Katarzyną Bondą. Dotyczył on w głównej mierze troski o siebie i swoje potrzeby, w tym także potrzeby finansowe.
Z kolei wywiad z założycielką społecznej klubokawiarni „Życie jest fajne”, w której pracują osoby z zaburzeniem ze spektrum autyzmu, wywołał dyskusję o sytuacji zawodowej tych osób, a także sytuacji osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi na rynku pracy. Materiał polecali w mediach społecznościowych politycy i aktywiści organizacji pozarządowych.
Podobnie stało się z materiałem, w którym reprezentantka Polski w rugby na wózkach, Izabela Sopalska, opowiadała o potrzebie dostosowania przestrzeni publicznej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Psycholożka, Agnieszka Stein opowiadała o tym, jak przygotować dzieci pochodzące z domów o różnym stopniu zamożności do nawiązywania miedzy sobą relacji i funkcjonowania w społeczeństwie pełnym nierówności.
W czerwcu, tuż przed wakacjami, projekt prezentował aktywistów „Zupy na plantach” – nieformalnej grupy, wpierającej osoby zmagające się z sytuacją bezdomności, przełamując stereotypy dotyczące osób bezdomnych.
Zupa na Plantach / mat. własne
Bank wspierając tę inicjatywę, uwrażliwiając na różnice ekonomiczne występujące między ludźmi, realizuje wiele istotnych celów: społeczny, edukacyjny. Projekt poprzez łamanie stereotypów, przełamuje bariery i wywołuje ważne dyskusje na tematy społeczne.
Zajrzyj na witrynę internetową projektu klikając TUTAJ.
Z każdym wywiadem, który poruszał ważne tematy społeczne, zapoznawało się od 100 do 120 tys. osób.