- O Santander
Bank Polska - Strategia
i zarządzanie - Klienci
- Wstęp
- Nasze priorytety – „Bank Jaki Chcesz”
- Jesteśmy multikanałowi – korzystasz jak chcesz
- Dostępność dla każdego – możesz na nas liczyć
- Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Doskonałość w jakości obsługi klienta
- Etyczna komunikacja – prosty i przyjazny język
- Odpowiedzialna sprzedaż i przeciwdziałanie missellingowi
- Nasze podejście do reklamacji
- Wiedza, która procentuje
- Produkty i inicjatywy dla klientów indywidualnych
- Produkty i inicjatywy dla klientów z sektora MŚP
- Produkty i inicjatywy dla klientów Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
- Bankowość korporacyjna i inwestycyjna
- Wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
- Pracownicy
- Zaangażowanie
społeczne - O raporcie
Uczymy bezpiecznej jazdy
Bezpieczeństwo dzieje się teraz – zgodnie z tym hasłem projekt „Jak Jeździsz” szerzy ideę odpowiedzialnego i kulturalnego zachowania na drodze.
Wraz z ambasadorem akcji, kierowcą wyścigowym Kubą Giermaziakiem zależy nam na docieraniu z tym przekazem do jak najszerszego grona odbiorców. Wierzymy, że możemy zwiększać społeczność odpowiedzialnych kierowców i wspólnie budować świadomość kulturalnej i przepisowej jazdy na drogach. Dajemy możliwość sprawdzenia swojego czasu reakcji za kierownicą, uczymy pierwszej pomocy w razie wypadku, edukujemy jak bezpiecznie przewozić dzieci w fotelikach, czy jak odpowiednio przygotować się do jazdy.
Głównymi celami projektu ,,Jak Jeździsz” w 2017 roku były:
W ciągu dwóch lat, czyli do końca 2017 roku, 85 tys. fanów zaangażowało się w projekt, w mediach społecznościowych. W quizach, grach i konkursach interaktywnych, dotyczących bezpieczeństwa na drodze, uczestniczy każdorazowo od kilku do kilkunastu tysięcy internautów.
W 2017 roku projekt został rozszerzony i zyskał nowego lokalnego partnera – Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie (WORD). W trzymiesięcznej wspólnej akcji edukacyjnej naszego banku i WORD, realizowanej na terenie trzech warszawskich ośrodków egzaminowania kierowców, wzięło udział 5 tys. kursantów.
GRI:
-
[Wskaźnik własny]
Liczba beneficjentów projektów i inicjatyw społecznych z obszaru edukacji inicjowanych i/lub wspieranych w danym roku przez bank i/lub Fundację banku
Liczba beneficjentów projektów i inicjatyw społecznych z obszaru edukacji inicjowanych i/lub wspieranych w danym roku przez bank i/lub Fundację banku
Przejdź do listy GRI
We wszystkich przedsięwzięciach edukacyjnych zorganizowanych w ramach akcji ,,Jak Jeździsz”, w różnych miastach Polski, wzięło udział ok. 700 klientów i pracowników banku.
W ramach projektu prowadzona jest także systematyczna akcja edukacyjna skierowana do ponad 3 tys. pracowników, mająca na celu poprawę bezpieczeństwa i użytkowania aut służbowych. Co miesiąc pracownicy otrzymują specjalny newsletter z artykułami, infografikami, quizami i konkursami.
Zajrzyj na witrynę internetową projektu, pełną ważnych porad oraz filmików z mistrzem kierownicy, klikając tutaj oraz na profil na Facebooku.