Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Uczymy bezpiecznej jazdy

Bezpieczeństwo dzieje się teraz – zgodnie z tym hasłem projekt „Jak Jeździsz” szerzy ideę odpowiedzialnego i kulturalnego zachowania na drodze.

Wraz z ambasadorem akcji, kierowcą wyścigowym Kubą Giermaziakiem zależy nam na docieraniu z tym przekazem do jak najszerszego grona odbiorców. Wierzymy, że możemy zwiększać społeczność odpowiedzialnych kierowców i wspólnie budować świadomość kulturalnej i przepisowej jazdy na drogach. Dajemy możliwość sprawdzenia swojego czasu reakcji za kierownicą, uczymy pierwszej pomocy w razie wypadku, edukujemy jak bezpiecznie przewozić dzieci w fotelikach, czy jak odpowiednio przygotować się do jazdy.

Głównymi celami projektu ,,Jak Jeździsz” w 2017 roku były:

  • propagowanie odpowiedzialnej jazdy wśród młodych kierowców

  • nauka bezpiecznego przewożenia dzieci

  • uświadomienie roli koncentracji podczas prowadzenia pojazdu

W ciągu dwóch lat, czyli do końca 2017 roku, 85 tys. fanów zaangażowało się w projekt, w mediach społecznościowych. W quizach, grach i konkursach interaktywnych, dotyczących bezpieczeństwa na drodze, uczestniczy każdorazowo od kilku do kilkunastu tysięcy internautów.

W 2017 roku projekt został rozszerzony i zyskał nowego lokalnego partnera – Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie (WORD). W trzymiesięcznej wspólnej akcji edukacyjnej naszego banku i WORD, realizowanej na terenie trzech warszawskich ośrodków egzaminowania kierowców, wzięło udział 5 tys. kursantów.

GRI:
  • [Wskaźnik własny] Liczba beneficjentów projektów i   inicjatyw społecznych z   obszaru edukacji inicjowanych i/lub wspieranych w   danym roku przez bank i/lub Fundację banku Liczba beneficjentów projektów i   inicjatyw społecznych z   obszaru edukacji inicjowanych i/lub wspieranych w   danym roku przez bank i/lub Fundację banku

    Przejdź do listy GRI

We wszystkich przedsięwzięciach edukacyjnych zorganizowanych w ramach akcji ,,Jak Jeździsz”, w różnych miastach Polski, wzięło udział ok. 700 klientów i pracowników banku.

W ramach projektu prowadzona jest także systematyczna akcja edukacyjna skierowana do ponad 3 tys. pracowników, mająca na celu poprawę bezpieczeństwa i użytkowania aut służbowych. Co miesiąc pracownicy otrzymują specjalny newsletter  z artykułami, infografikami, quizami i konkursami.

Zajrzyj na witrynę internetową projektu, pełną ważnych porad oraz filmików z mistrzem kierownicy, klikając tutaj oraz na profil na Facebooku.