Mapa interesariuszy

  • GRI:
  • Podejście do angażowania interesariuszy2-29
    Podejście do angażowania interesariuszy
  • Znaczący pośredni wpływ ekonomiczny203-2
    Znaczący pośredni wpływ ekonomiczny
  • PRB:
  • Stakeholders4
    Stakeholders
  • GPW:
  • Zaangażowanie interesariuszyI-P5
    Zaangażowanie interesariuszy

Angażujemy interesariuszy, aby skutecznie dostosowywać produkty i usługi do potrzeb klientów oraz własne działania do zmieniającego się rynku. Identyfikujemy poszczególne grupy interesariuszy1 i aktualizujemy ich profile. Nie tylko słuchamy interesariuszy, ale też chcemy, by głos Grupy był słyszany. Dlatego w kontaktach wykorzystujemy różne kanały komunikacji.

1 Proces identyfikacji interesariuszy opiera się na analizie jakościowej, prowadzonej między innymi na potrzeby sprawozdawczości niefinansowej i sesji dialogowych, które prowadzimy od 2014 r. według standardu AA10000SES.

Mapa interesariuszy

Zobacz więcej
na interaktywnej mapie