• GRI:
  • Działania realizowane w celu zapewnienia cyberbezpieczeństwaWskaźnik własny
    Działania realizowane w celu zapewnienia cyberbezpieczeństwa
  • Liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej i internetowejWskaźnik własny
    Liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej i internetowej
  • Liczba interakcji w kanałach zdalnychWskaźnik własny
    Liczba interakcji w kanałach zdalnych

W 2023 roku Bank miał:

  • 3 497 tys.
    klientów digital
  • 494 mln
    transakcji internetowych i mobilnych

Z myślą o klientach tworzymy bezpieczny system rozwiązań informatycznych. Usługi oferowane w Grupie opieramy na nowoczesnych rozwiązaniach informatycznych zapewniających najwyższą jakość cyberbezpieczeństwa. Nasz system zarządzania bezpieczeństwem informacji ma certyfikat zgodności z normą ISO/IEC 27001:2013. Więcej na ten temat piszemy w rozdziale „Bezpieczeństwo usług, transakcji i danych klientów”.