Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Dialog z Klientami

Od lat prowadzimy otwartą, partnerską komunikację z otoczeniem. Systematycznie organizujemy sesje dialogowe i warsztaty, komunikujemy się z klientami online, korzystamy z mediów społecznościowych, a sugestie i uwagi zgłaszane przez naszych klientów uwzględniamy w planach dotyczących bieżących działań banku. Wierzymy, że tylko na drodze dialogu z klientami oraz uważnego wsłuchiwania się w ich opinie można osiągnąć sukces na rynku bankowym.

Słuchamy głosu klienta
Badania klientów
Reklamacje
Media społecznościowe
Management Board
Bankowość oddziałowa
Właściciele biznesowi
Zapewnienie terminowej odpowiedzi
Realizacja strategii Banku „Przyjazny, Rzetelny, dla Ciebie”
Wysoka jakość obsługi, Reakcja na negatywne doświadczenia – funkcja Hot Alert
Dostosowanie oferty, wdrażanie zmian, zapewniony dostęp do preferowanych kanałów

Klient indywidualny: Bank Możliwości

Bank Możliwości to serwis społecznościowy zbierający sugestie użytkowników na temat tego, jak udoskonalić produkty i usługi banku. Bank Możliwości powstał na bazie Banku Pomysłów prowadzonego przez BZ WBK – serwisu, który cieszył się tak dużą popularnością wśród użytkowników, że w 2016 r. Bank wprowadził na platformie zmiany ułatwiające dzielenie się pomysłami.

Celem stworzenia serwisu była chęć ulepszania produktów i usług bankowych. Użytkownicy mogą tu wyrażać swoje opinie na tematy związane z działalnością banku: zgłaszać pomysły, komentować propozycje innych użytkowników oraz głosować na najciekawsze. Natomiast administratorzy Banku Możliwości analizują wypowiedzi użytkowników, czuwają nad sprawnym funkcjonowaniem platformy i rozbudzają kreatywność internautów poprzez wyzwania i ankiety.

  • 3 243

    zarejestrowanych użytkowników

  • 9 281

    zgłoszonych pomysłów

  • 767

    wdrożonych pomysłów

  • 900

    napisanych komentarzy

  • 62 649

    oddanych głosów

  • 361

    pomysłów w trakcie głosowania

Zobacz serwis Bank Możliwości

Klient MŚP: Zdalni Doradcy Firmowi

Od kwietnia 2018 roku jako pierwszy bank w Polsce umożliwiliśmy wybranym klientom z małych i średnich firm kontakt z ich osobistym doradcą w Multikanałowym Centrum Komunikacji (MCK) poprzez kanały zdalne. Usługa Zdalny Doradca Firmowy polega na przypisaniu przedsiębiorcy MŚP konkretnego doradcy odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klienta firmowego w kanałach zdalnych. Rozwiązanie umożliwia przedsiębiorcom szybki i wygodny kontakt z osobistym doradcą za pomocą telefonu, komputera, laptopa czy tabletu (za pomocą chatu, video i e-maila) z każdego miejsca w Polsce i na świecie.

Zdalni Doradcy dają dostęp do większej liczby produktów, które dotychczas były niedostępne w kanałach zdalnych. Konsultanci pomagają m.in. uzyskać kredyt, otworzyć nowy rachunek, zmienić limity transakcji w bankowości elektronicznej, złożyć wniosek o terminal płatniczy czy leasing, uzyskać niezbędne zaświadczenia, a także odpowiadają na pytania dotyczące korzystania z systemu transakcyjnego, aplikacji mobilnej lub kart płatniczych. Klienci, którzy cenią bezpośredni kontakt z pracownikami banku, mogą za pośrednictwem Zdalnego Doradcy umówić wizytę w dowolnej placówce banku, we wskazanym przez siebie terminie i określonej godzinie.

Szybki i wygodny kontakt ze Zdalnym Doradcą jest możliwy dzięki udostępnieniu narzędzi do bezpośredniego połączenia wideo i czatu oraz systemów, które po zweryfikowaniu tożsamości przedsiębiorcy w trakcie rozmowy telefonicznej automatycznie połączą z dedykowanym doradcą. Klienci mogą kontaktować się ze Zdalnym Doradcą Firmowym również mailowo. Dla klientów korzystanie z usług doradcy MCK oznacza oszczędność czasu oraz szybkość załatwiania spraw.