- Santander Bank PolskaSantander Bank Polska
- Odpowiedzialny BankBank jaki chcesz
- PrzyjaznyBank jaki chcesz
- RzetelnyBank jaki chcesz
- Dla CiebieBank jaki chcesz
- O raporcieO raporcie
Cyberbezpieczeństwo
Ponieważ w dzisiejszej rzeczywistości kluczowe zagrożenia czyhają w sieci, nasze działania są skoncentrowane na obszarze cyberbezpieczeństwa. Wdrażamy kolejne rozwiązania i nieustannie edukujemy oraz ostrzegamy klientów. Rozumiemy naszą odpowiedzialność wynikającą z zarządzania danymi wrażliwymi naszych klientów. Podejmujemy ciągłe działania pozwalające nam zapewnić bezpieczeństwo tych danych.
-
[Wskaźnik własny 7]
Działania realizowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych klientów
Działania realizowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych klientów
Przejdź do listy GRI
Zarządzanie cyberbezpieczeństwem
W proces zapewnienia bezpieczeństwa angażujemy wszystkich pracowników naszej organizacji, a także podmioty zewnętrzne – w ramach outsourcingu oraz zadań wykonywanych we współpracy ze stronami trzecimi.
Kluczowe jednostki odpowiedzialne za kwestie cyberbezpieczeństwa:
Komitet ds. Ryzyka Cyberbezpieczeństwa
Komitet stanowi forum bezpośredniej współpracy i komunikacji wszystkich jednostek organizacyjnych zaangażowanych w procesy związane z szeroko pojętym cyberbezpieczeństwem.
Departament Cyberbezpieczeństwa
Departament podejmuje liczne działania poprawiające bezpieczeństwo usług, transakcji i danych klientów.
W 2018 roku nasi specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa zajmowali się rozwojem i modernizacją obszaru prewencji poprzez wdrażanie najnowocześniejszych mechanizmów zapewniających najwyższą jakość w przeciwdziałaniu zagrożeniom, a także poszerzaniem obszaru wymiany danych dotyczących zagrożeń. Rozwijaliśmy mechanizmy analizujące zagrożenia oraz poszerzyliśmy zespoły szybkiego reagowania na incydenty i zarządzania bezpieczeństwem systemów IT.
GRI:
-
[GRI 418-1]
Całkowita liczba uzasadnionych skarg dotyczących naruszenia prywatności klientów oraz utraty danych
Całkowita liczba uzasadnionych skarg dotyczących naruszenia prywatności klientów oraz utraty danych
Przejdź do listy GRI
Bezpieczeństwo danych klientów
Zgodnie z wymaganiami RODO – Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych obowiązującego od 25 maja 2018 roku – chronimy dane osobowe poprzez systematyczne działania obejmujące aktualizację odpowiednich procesów, procedur i polityk, zmiany w zarządzaniu przepływem i przechowywaniem danych, odpowiednią komunikację oraz uwzględnianie wymagań RODO w projektach i w sposobie zarządzania systemami.