- Santander Bank PolskaSantander Bank Polska
- Odpowiedzialny BankBank jaki chcesz
- PrzyjaznyBank jaki chcesz
- RzetelnyBank jaki chcesz
- Dla CiebieBank jaki chcesz
- O raporcieO raporcie
Klienci biznesowi i detaliczni
GRI:
-
[103-1, 103-2, 103-3]
dla aspektu: Odpowiedzialna sprzedaż, marketing i oznakowanie
dla aspektu: Odpowiedzialna sprzedaż, marketing i oznakowanie
Przejdź do listy GRI
Jednym z priorytetów CSR ustanowionych przez Santander Bank Polska na najbliższe lata jest budowa zaufania i długoterminowych relacji z klientami w oparciu o dialog, dostosowanie oferty bankowej do potrzeb klientów i odpowiedzialną sprzedaż. Oferta naszego banku odpowiada na potrzeby wszystkich klientów: indywidualnych, małych firm, korporacji oraz międzynarodowych instytucji. Jest stale rozwijana pod kątem przejrzystości, prostoty, cyfryzacji, samoobsługi i dowolności konfigurowania odpowiednich parametrów.
Dbamy o to, aby nasz klient zastawał u nas taki bank, jaki chce.
-
Systematycznie monitorujemy jakość obsługi klientów, poziom ich satysfakcji oraz sposób informowania o produktach i usługach
-
Dbamy o zgodność produktów i usług z regulacjami, a także o to, by nasza komunikacja marketingowa była etyczna
-
W centrum naszego zainteresowania pozostają odpowiedzialna sprzedaż oraz działania przeciwdziałające misselingowi
-
Wdrażamy kolejne rozwiązania, by zapewnić naszym klientom bezpieczeństwo danych, usług i transakcji
-
Prowadzimy działania edukacyjne skierowane zarówno do naszych klientów, jak i szeroko rozumianego społeczeństwa.
W relacjach z naszymi klientami dbamy o realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Szczególnie pod uwagę brane są:
-
Dbamy, by nasze usługi były dostępne dla wszystkich osób (w tym starszych i z niepełnosprawnościami).
-
Pracujemy nad poszerzeniem oferty o kolejne innowacyjne produkty.
-
Podejmujemy wiele inicjatyw wspierających rozwój społeczności oraz infrastruktury, a także edukujemy naszych klientów.
-
Pracujemy nad opracowaniem instrumentów finansowych, m.in. służących finansowaniu inwestycji o charakterze proekologicznym oraz innymi rozwiązaniami i produktami pozwalającymi redukować negatywny wpływ na środowisko.
Wdrażamy rozwiązania cyfrowe, które pozwalają ograniczać zużycie zasobów zarówno nam, jak i naszym klientom.