Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Najlepsze na rynku benefity dla pracowników!

W 2018 r. Santander Bank Polska obronił tytuł laureata konkursu Best Benefits Strategy.

– Zdobycie statuetki po raz drugi potwierdziło, że polityka świadczeń pozapłacowych w naszym banku jest najlepsza na rynku. To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza że wyprzedziliśmy wiele znanych marek, a w ostatnim etapie rywalizowaliśmy z międzynarodową firmą G2A z sektora IT.

Katarzyna Lew-Kucharska, która zaprezentowała naszą ofertę podczas ogólnopolskiego konkursu w ramach Benefits Festival 2018

Obaj finaliści zaprezentowali rozbudowane i wieloaspektowe strategie świadczeń pozapłacowych, uwzględniające specyfikę ich branż, dlatego też jury zdecydowało się przyznać pierwsze miejsce ex aequo. Obydwie strategie uznano za bardzo profesjonalnie skonstruowane, jednak znaczące okazały się różnice związane ze strukturą i profilem przedsiębiorstwa oraz realiami prowadzenia firmy w danej branży.

Jury zwróciło uwagę na różnorodność strategii Santander Bank Polska. Poza podstawowymi pakietami związanymi ze zdrowiem, ubezpieczeniami czy kafeterią, oferujemy wiele oryginalnych propozycji, takich jak Zdrowie na Bank czy Rajd Bankowca. To właśnie wieloaspektowość prowadzonej przez nas polityki – uwzględniającej duży wybór benefitów w najważniejszych obszarach, a jednocześnie nie pomijającej rozrywki i pasji, a także rozwoju osobistego i zdrowia – okazała się dla komisji naszym ważnym wyróżnikiem. Jak uzasadnili jurorzy, środowisko pracy w naszym banku „zapewnia komfort, umożliwia rozwój, a także zaspokaja przeróżne aspiracje i potrzeby”.

Strategie benefitowe zgłoszonych do konkursu firm oceniały dwie niezależne ekspertki z dziedziny benefitów i employer brandingu: Marzena Winczo-Gasik (szefowa Zespołu Audytu Kulturowego i menedżer ds. komunikacji w Great Place to Work w Polsce) i Zyta Machnicka – ekspert w dziedzinie employer brandingu (Lightness).