Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Santander spełnia piłkarskie marzenia

Niewiele rzeczy w życiu ma taką moc spełniania marzeń jak piłka nożna. Czy to poprzez wyjście na murawę stadionu w barwach drużyny, której zawsze kibicowaliśmy, czy pojawienie się na trybunach z szalikiem w dłoni, ten sport nieodmiennie budzi ogromne, pozytywne emocje. Grupa Santander pomaga w ich doświadczaniu. Od 2018 roku jesteśmy oficjalnym sponsorem UEFA Champions League

Oprócz globalnie zaplanowanych działań, w tym tych organizowanych również w Polsce, przygotowaliśmy również aktywności dla naszych pracowników.

W ramach Grupy odbył się międzynarodowy turniej piłkarski. W Polskich eliminacjach w zawodach wzięło udział ponad 160 pracowników. Zwycięzcy polskiej edycji reprezentowali nas na finałowych rozgrywkach w Madrycie.

Pracownicy mieli także szansę wygrać bilety i obejrzeć na żywo tegoroczny finał Ligi Mistrzów w Madrycie. By znaleźć się na stadionie należało wziąć udział w konkursie, nagrać video i pokazać na nim, na czym polega „spalony”.

A to jeszcze nie wszystko. Nasz rodak zwyciężył w konkursie organizowanym przez Grupę Santander, w którym zadaniem uczestników było prawidłowe obstawianie wyników meczów, odbywających się w ramach turnieju. W nagrodę zwycięzca wyjedzie na Superpuchar Europy do Stambułu. Obaj finaliści – Chelsea FC I Liverpool FC – w efektowny sposób wygrały ubiegłoroczne rozgrywki najważniejszych klubowych rozgrywek europejskich. Mecz zapowiada się więc na wspaniałe widowisko.

UEFA Champions League to jednak nie tylko sama piłka nożna. Podczas jednej z imprez towarzyszących wielkiemu finałowi oprawę muzyczną tworzyła Santander Orchestra pod batutą Adama Sztaby. Natomiast podczas samego meczu wieńczącego sezon dziecko jednego z naszych pracowników wzięło udział w dziecięcej eskorcie wyprowadzając piłkarzy na murawę.

O swoich doświadczeniach oraz przygotowaniach do oglądania wielkiej piłki opowiadali nam znani vlogerzy. Marcin Mazur z sentymentem wspominał czasy, w których największe sukcesy piłkarskie odnosił ambasador UEFA Champions League  Luis Nazario De Lima –  Ronaldo. Beksy w zabawny sposób pokazały, że oglądanie meczu z chłopakiem często odbiega od wyidealizowanej wizji. Mimo tego, razem z kanałem OMatkoiCórko, wszyscy zachęcali do rodzinnego śledzenia rozgrywek.

Santander promuje również Ligę Mistrzów UEFA za pomocą strony mocfutbolu.pl, na której można znaleźć kalendarium rozgrywek, skróty meczów i obejrzeć wszystkie odcinki serialu telewizyjnego Domowe Rozgrywki. Produkcja opowiada o perypetiach rodziny Czechoskich, której głowa rodu jest zagorzałym kibicem piłki nożnej. Obfituje w zabawne dialogi oraz zwroty akcji bliskie każdej rodzinie. Mini serial „Domowe rozgrywki” liczył 5 sześciominutowych odcinków i był emitowany na jednej z głównych stacji, w niedziele o godz. 18:40.

Kolejna edycja UEFA Champions League rusza już 17 września. Kibicujcie z nami! Niech połączy nas #MocFutbolu!