Zostaliśmy nagrodzeni w prestiżowym konkursie Euromoney za działania na rzecz klientów i społeczeństwa w czasie pandemii
Euromoney Awards for Excellence to jeden z najważniejszych konkursów w sektorze bankowym. Santander Bank Polska jako jedyny bank w Polsce został wyróżniony w tegorocznej edycji, za działania podjęte na rzecz klientów i społeczeństwa w czasie pandemii COVID-19.
Nagroda, którą otrzymał Santander Bank Polska w kategorii Excellence in Leadership, została przyznana w tym roku tylko trzem instytucjom finansowym z całej Europy środkowo – wschodniej. Bank jako jedyny w Polsce został doceniony za szybkość i innowacyjność rozwiązań dla klientów i społeczności wprowadzonych w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, a także za odpowiednie dopasowanie tych rozwiązań do realnych potrzeb klientów indywidualnych i biznesowych.
Reagowanie na potrzeby społeczeństwa oraz tworzenie produktów i usług dostosowanych do aktualnej sytuacji klientów jest podstawą naszej strategii odpowiedzialnej bankowości. Po wybuchu pandemii podjęliśmy kroki, które miały na celu wspomóc walkę z koronawirusem oraz zapewnić odpowiednie i kompleksowe wsparcie tym, którzy tego potrzebowali. Cieszymy się, że efekty naszych działań są doceniane zarówno przez klientów, jak i przez ważne międzynarodowe instytucje.
Nie tylko wsparcie finansowe
Kapituła konkursu Euromoney wyróżniła Santander Bank Polska nie tylko za szerokie wsparcie finansowe, którego Bank udzielił zarówno klientom indywidulanym, jak i firmom, zwłaszcza z sektora MŚP. Organizatorzy docenili również inicjatywy podejmowane przez Bank, które miały pozytywny wpływ na polskie społeczeństwo. Wyróżnione działania to m.in. akcja „Podwójna moc pomagania” – zbiórka charytatywna na rzecz szpitali w Polsce, by wesprzeć personel medyczny w walce z koronawirusem oraz prowadzenie ogólnoinformacyjnego portalu internetowego RazemPokonamy.pl.
Santander jako jeden z największych banków w Polsce, stara się nie tylko tworzyć odpowiednio dopasowane produkty, ale także działać na rzecz społeczności lokalnej i wspierać ją w codziennych wyzwaniach.
Wiemy, że jako instytucja zaufania publicznego mamy przywilej, ale też obowiązek, aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu zmian, które pomogą naszemu społeczeństwu uporać się z konsekwencjami pandemii. Jesteśmy dumni, że dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, zbiórce charytatywnej i hojności naszych klientów udało się wesprzeć szpitale w zakupie sprzętu i środków ochrony osobistej dla personelu medycznego. Naszym priorytetem pozostaje realizacja kolejnych inicjatyw, które pomogą naszym klientom i środowisku, w którym działamy, wyjść z pandemii obronną ręką.
Oprócz nagrody “Excellence in Leadership”, Grupa Santander zdobyła też tytuł „Najlepszy bank dla MSP” w Europie Zachodniej i Ameryce Łacińskiej, „Najlepszy Bank” w Hiszpanii i Portugalii, a także „Najlepszy Bank Inwestycyjny” w Portugalii.