Raport Odpowiedzialnego Biznesu 2019
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Sponsoring sportu

Garmin Iron Triathlon 2019

W 2019 r. bank był sponsorem strategicznym 8. edycji Garmin Iron Triathlon – najstarszego i największego cyklu zawodów triathlonowych w Polsce. W sezonie rozegrano 9 etapów w dziewięciu polskich miastach: Płock, Ślesin, Augustów, Stężyca, Gołdap, Elbląg, Chodzież, Brodnica, Nieporęt.

  • 6 850

    zawodniczek, zawodników i dzieci – rekord w historii cyklu

  • 1 425

    rekordowa liczba zawodników podczas jednego etapu cyklu (Nieporęt)

Zdjęcie z wydarzenia: Garmin Iron Triathlon 2019

W 2019 r., w związku ze wsparciem cyklu przez Santander Bank Polska, wystartowałem w kilku zawodach organizowanych pod szyldem GIT, w tym aż 5 razy na tzw. dystansie ½ Ironman (1,9 km pływania, 90 km na rowerze i 21 km biegu). W efekcie zdobyłem 2. miejsce w klasyfikacji generalnej cyklu na ww. dystansie, co było zwieńczeniem wielu wyrzeczeń i setek godzin spędzonych na treningach, często w mało sprzyjających okolicznościach. Triathlon, dzięki połączeniu pływania, jazdy na rowerze i biegania to naprawdę piękny sport, wymagający dużej determinacji w realizacji wyznaczonych celów i przynoszący jednocześnie wiele satysfakcji. To sport, w który warto inwestować i który warto promować. Każdy sport to zdrowie, a w triathlonie mamy aż trzy dyscypliny w jednej stąd korzyść jest też potrójna. Na podkreślenie zasługuje też profesjonalna organizacja cyklu – nie bez powodu zawody GIT wielokrotnie zdobywały wśród triathlonistów w Polsce tytuł „cyklu roku”.

Grzegorz Kędzior
Dyrektor Obszaru Usług Finansowych, Santander Bank Polska

Garmin Iron Triathlon to najstarszy i największy cykl zawodów triathlonowych organizowanych w Polsce, który co roku dostarcza wielu pozytywnych emocji. Od początku jego istnienia udział w zmaganiach wzięło kilkadziesiąt tysięcy zawodników. To zawody przede wszystkim dla amatorów, którzy próbują swoich sił w tej dyscyplinie, ale również dla profesjonalistów, którzy stają wspólnie na jednej linii startu. Seria dostarcza startującym wielu niezapomnianych wrażeń. W wyścigach triathlonowych startują młodzi adepci triathlonu, ale również starsi – również powyżej 70. roku życia. Imprezą towarzyszącą są zawody biegowe dla dzieci Garmin Kids, dzięki którym najmłodsi mogą złapać sportowego bakcyla i spędzać aktywnie czas. Eventy Garmin Iron Triathlon to doskonała, sportowa zabawa dla całych rodzin, ale również dla tysięcy kibiców, którzy w różnych miejscowościach na terenie całej Polski śledzą rywalizację na żywo.
Od chwili powstania cykl stale się rozwija, dzięki czemu w ostatnim sezonie, mogliśmy zaoferować startującym wyścigi aż w 9 różnych lokalizacjach, a także trzy różnorodne dystanse na każdym etapie, z których każdy wybierze ten odpowiedni na siebie.
Zawody z cyklu Garmin Iron Triathlon to co roku niesamowite emocje związane z bezpośrednią rywalizacją. Walka o jak najlepsze czasy, miejsca na podium, bicie rekordów życiowych, ale również dla wielu startujących pokonywanie własnych słabości i przełamywanie barier. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że jako organizatorzy od 9 już lat możemy obserwować te zmagania w duchu fair play.

Marcin Florek
LABOSPORT Polska sp. z o.o.

Santander Polish Masters

Współpraca z Santander Bank Polska okazała się dla nas jedną z najbardziej owocnych. Cykl turniejów golfowych Santander Polish Masters był w 2019 roku rekordowy, złożyło się na niego 11 turniejów eliminacyjnych rozgrywanych na 11 polach golfowych w całym kraju. Całość zwieńczona wielkim, trzydniowym finałem. Santander Polish Masters przyczynił się do popularyzacji golfa w Polsce jak również zachęcał do aktywnego spędzania czasu. W cyklu wystartowało 1 500 zawodników – zarówno początkujących, jak i wykwalifikowanych golfistów. A 30% graczy stanowili klienci banku, którzy otrzymali bezpłatne zaproszenia do udziału w zawodach. Santander Bank Polska od początku rozumiał ideę golfa i wydawał się idealnym partnerem dla Polish Masters. Sport opiera się na zasadach fair play, uczciwości i szacunku. To wartości bliskie bankowi i wartości niezwykle ważne w relacjach biznesowych.

Anna Maliszewska
Dyrektor Turnieju Santander Polish Masters
Zdjęcie z wydarzenia: Santander Polish Masters

W 2019 r. bank został sponsorem tytularnym jednej z najważniejszych serii turniejów golfowych Santander Polish Masters. W ramach cyklu – od kwietnia do września – na najlepszych polach golfowych w całej Polsce rozegrano 11 turniejów eliminacyjnych, w których każdorazowo wzięło udział ok. 100-120 graczy. Podczas każdego z turniejów odbywały się też akademie golfa – szkolenia dla tych, którzy chcieli poznać tajniki tego sportu.

W sezonie 2019 pojawiły się dodatkowe kategorie: stroke play brutto, jak i kategoria najlepszej kobiety. Cykl został też wzbogacony o trzy turnieje dwudniowe.

Turniej ma charakter sportowy, wyniki uwzględniane są w rankingu Polskiego Związku Golfa.

  • 1 400

    zawodników i zawodniczek zagrało w turniejach eliminacyjnych i finale Santander Polish Masters, w tym klienci Santander Bank Polska.

UEFA Champions League

Sponsoring strategiczny UEFA Champions League wykorzystujemy na wielu płaszczyznach. Zarówno relacyjnie, jak i do aktywności sportowych podczas różnych wydarzeń zewnętrznych. Przeprowadziliśmy wiele działań konkursowych dotyczących piłki nożnej w kanałach zewnętrznych banku, które pomogły nam lepiej dotrzeć do klientów – fanów piłki nożnej oraz aktywizować tych, którzy jeszcze kibicami nie są. Sponsoring najważniejszego, klubowego turnieju piłkarskiego opierającego się o zasady fair play i one team, idealnie współgra z wartościami, jakimi kierujemy się na co dzień w działalności Santander Bank Polska.

Anna Gawrońska
ekspert ds. projektów Relacyjnych, Santander Bank Polska

W 2019 r. bank kontynuował strategiczny projekt Grupy, jakim jest sponsoring najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłkarskich na świecie – UEFA Champions League (UCL). W 2019 r. zorganizowaliśmy w Warszawie:

  • 3

    wydarzenia z udziałem ambasadora Grupy Santander w ramach sponsoringu UEFA –  byłego brazylijskiego piłkarza Ronaldo Luisa Nazário de Limy: briefing z mediami, spotkanie dla klientów oraz pracowników banku i ich dzieci.

W ramach projektu zorganizowaliśmy również:

  • wyjazdy klientów na mecze,
  • konkursy dla klientów i pracowników,
  • turnieje piłkarskie dla pracowników,
  • działania promocyjne projektu, w tym aktywności piłkarskie dla uczestników w ramach Stacji Santander.