Inkluzywna bankowość – wstęp
-
[103-1]
Wyjaśnienie tematów zidentyfikowanych jako istotne wraz ze wskazaniem ograniczeń
dla tematu istotnego: inkluzywna bankowość - dostępność produktów i usług, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i edukacja finansowa Wyjaśnienie tematów zidentyfikowanych jako istotne wraz ze wskazaniem ograniczeń
dla tematu istotnego: inkluzywna bankowość - dostępność produktów i usług, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i edukacja finansowa
Przejdź do listy wskaźników -
[103-2]
Podejście do zarządzania i jego elementy
dla tematu istotnego: inkluzywna bankowość - dostępność produktów i usług, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i edukacja finansowa Podejście do zarządzania i jego elementy
dla tematu istotnego: inkluzywna bankowość - dostępność produktów i usług, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i edukacja finansowa
Przejdź do listy wskaźników -
[103-3]
Ewaluacja podejścia do zarządzania
dla tematu istotnego: inkluzywna bankowość - dostępność produktów i usług, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i edukacja finansowa Ewaluacja podejścia do zarządzania
dla tematu istotnego: inkluzywna bankowość - dostępność produktów i usług, przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i edukacja finansowa
Przejdź do listy wskaźników -
[Wskaźnik własny]
główne działania na rzecz zwiększenia satysfakcji klienta
główne działania na rzecz zwiększenia satysfakcji klienta
Przejdź do listy wskaźników
- [PRB 3] Przejdź do listy wskaźników
Jednym z filarów strategii Responsible Banking jest inkluzywna bankowość. Jak ją realizujemy?
Cele (Dobra jakość edukacji, Równość płci, Innowacyjność, przemysł, infrastruktura, Partnerstwa na rzecz celów, Wzrost gospodarczy i godna praca)Bank dla wszystkich, Bank dla osób z różnymi potrzebami, Edukacja finansowa na każdym etapie