Klienci i usługi – wstęp
-
[102-2]
Opis działalności organizacji, główne marki, produkty i/lub usługi
Opis działalności organizacji, główne marki, produkty i/lub usługi
Przejdź do listy wskaźników -
[Wskaźnik własny]
liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej i internetowej
liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej i internetowej
Przejdź do listy wskaźników -
[Wskaźnik własny]
Liczba interakcji w kanałach zdalnych
Liczba interakcji w kanałach zdalnych
Przejdź do listy wskaźników
Santander Bank Polska jest bankiem uniwersalnym świadczącym pełen zakres usług na rzecz:
-
5 049,5 tys.
Dla naszych klientów jesteśmy dostępni w oddziałach Santander Bank Polska, placówkach partnerskich, Centrach Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej oraz poprzez kanały zdalne.
Centra Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
Placówki i oddziały
Santander Bank Polska | 31.12.2019 | 31.12.2018 |
---|---|---|
Oddziały (lokalizacje) Santander Bank Polska | 515 | 612 |
Placówki partnerskie | 134 | 123 |
Centra Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej | 19 | 12 |
Bankomaty i wpłatomaty | 777 | 862 |
Urządzenia dualne | 923 | 900 |
Bankowość mobilna i internetowa - liczba klientów, liczba interakcji w kanałach zdalnych
Santander Bank Polska | 31.12.2019 | 31.12.2018 |
---|---|---|
Liczba klientów (w tys.) | 5 049,5 | 4 884,2 |
Liczba klientów zarejestrowanych w Santander Internet (w tys.) | 4 423,6 | 4 019,1 |
Liczba klientów korzystających z bankowości mobilnej (Santander mobile) (w tys.) | 1 576,6 | 1 338 |
Liczba firm zarejestrowanych w iBiznes24 (w tys.) | 18 | 17 |
-
57%
-
1 312,92
-
273 625 010
-
749 658
Nasza oferta jest kompleksowa i zaspokaja różnorodne potrzeby klientów w zakresie: rachunków bieżących/osobistych, produktów kredytowych, oszczędnościowo-inwestycyjnych, rozliczeniowych, ubezpieczeniowych i kartowych.
Usługi finansowe obejmują: zarządzanie gotówką, obsługę płatności i handlu zagranicznego, operacje na rynku kapitałowym, pieniężnym, dewizowym i transakcji pochodnych, a także działalność gwarancyjną i maklerską.
W ramach współpracy ze spółkami Grupy Kapitałowej bank umożliwia swoim klientom dostęp do różnorodnych specjalistycznych produktów, takich jak: fundusze inwestycyjne, portfele aktywów, produkty ubezpieczeniowe, leasingowe i faktoringowe.
- przejrzystości,
- prostoty,
- cyfryzacji,
- samoobsługi,
- możliwości konfigurowania odpowiednich parametrów zgodnie z potrzebami klienta.
Pracując nad jakością produktów i obsługi, korzystamy z rozwiązań wdrożonych w ramach Grupy Santander, z najlepszych międzynarodowych doświadczeń, infrastruktury i potencjału rynkowego w Polsce. Jesteśmy dla naszych klientów dostępni w oddziałach i punktach akwizycyjnych, jak i w zdalnych kanałach.
Santander Bank Polska – wraz ze swoimi niebankowymi spółkami zależnymi – prowadzi obsługę klientów w ramach następujących pionów: