Dialog z klientami – badanie potrzeb i satysfakcji
-
[Wskaźnik własny ]
wyniki pomiaru satysfakcji klienta
wyniki pomiaru satysfakcji klienta
Przejdź do listy wskaźników
Jesteśmy otwarci na głos klienta, słuchamy go, dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia klientów, by zbudować długoterminowe relacje oparte na zaufaniu i lojalności.
Jednym z działań mających na celu spójność i wysoki standard obsługi jest ciągły pomiar zadowolenia klientów z kontaktu z bankiem w różnych kanałach, w tym w oddziale, bankowości elektronicznej czy bankowości mobilnej. Znajomość perspektywy klienta czerpiemy m.in. z badań satysfakcji i lojalności.
-
NPS
W Santander Bank Polska poziom lojalności klientów segmentu indywidualnego wg NPS wzrósł w ciągu 2019 roku o 4%, z poziomu 35% w 2018 r., do poziomu 39% w drugiej połowie 2019 r. W odniesieniu do 2017 r. wynik jest wyższy aż o 6%.
Badanie jakości obsługi klientów
-
[Wskaźnik własny]
wyniki pomiaru satysfakcji klienta
wyniki pomiaru satysfakcji klienta
Przejdź do listy wskaźników
W 2019 r. podobnie jak w poprzednich latach badaliśmy jakość obsługi klientów w naszym Call Center. Sprawdzaliśmy, czy doradcy rozmawiają w oparciu o partnerskie zasady komunikacji i czy spełniają oczekiwania klientów. Posłużyła temu dedykowana automatyczna ankieta, która przeprowadzana jest bezpośrednio po odbytej rozmowie.
Klienci oceniali m.in. przyjazność, uprzejmość oraz zaangażowanie doradcy w skali od 1 (najmniej zadowolony) do 7 (najbardziej zadowolony).
Od 2019 r. wprowadziliśmy również podobne badanie dla usług CCSa, tj. obsługi klientów przez automatyczne kanały kontaktu. Badanie przeprowadzane było SMS-owo.
Ww. badania prowadzone są wobec klientów kontaktujących się z naszym Call Center dla segmentów: klient detaliczny, w tym hipoteczny, MŚP i leasing.