Santander Orchestra – najciekawszy projekt eventowy
Projekt otrzymał nagrodę w 17 edycji konkursu organizowanego przez wydawcę miesięcznika „Media & Marketing Polska”.
Jury konkursu doceniło pomysł na zagospodarowanie niszy w kulturze wysokiej, konsekwencję w działaniu oraz skuteczność wykonania rozbudowanej formuły projektu. Wyróżnienie „Media & Marketing Polska” to najbardziej prestiżowa nagroda w branży komunikacji marketingowej.
– Santander Orchestra to bardzo ambitne przedsięwzięcie, ale bez sztucznej aury ekskluzywności. Doceniliśmy tak rzadkie w Polsce zaangażowanie marki w świat muzyki klasycznej. Santander Orchestra daje rzeczywistą możliwość doskonalenia się młodym muzykom i ułatwia im start w profesjonalnej karierze. Podoba nam się wielostronność kształcenia młodych artystów i promowanie takich wartości jak praca zespołowa. Na wyróżnienie zasługuje także wieloletnia konsekwencja z jaką realizowany jest ten projekt.
– Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez mecenat kultury to obranie szlaku trudniejszego, ale satysfakcja z osiągnięcia celu jest nieporównywalnie większa. Cieszymy się, że Santander Orchestra, która wspiera rozwój zawodowy i promuje młodych muzyków, została zauważona i doceniona przez ekspertów marketingu. Dla nas to nagroda za wytrwałość w dążeniu do doskonalenia formuły projektu. Z roku na rok pomagamy coraz większej liczbie utalentowanych artystów na drodze do sukcesu. Docieramy też do coraz szerszego grona odbiorców i mamy zamiar podtrzymać ten kurs.