Odpowiedzialny Biznes
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Santander Orchestra – najciekawszy projekt eventowy

Projekt otrzymał nagrodę w 17 edycji konkursu organizowanego przez wydawcę miesięcznika „Media & Marketing Polska”.

Jury konkursu doceniło pomysł na zagospodarowanie niszy w kulturze wysokiej, konsekwencję w działaniu oraz skuteczność wykonania rozbudowanej formuły projektu. Wyróżnienie „Media & Marketing Polska” to najbardziej prestiżowa nagroda w branży komunikacji marketingowej.

– Santander Orchestra to bardzo ambitne przedsięwzięcie, ale bez sztucznej aury ekskluzywności. Doceniliśmy tak rzadkie w Polsce zaangażowanie marki w świat muzyki klasycznej. Santander Orchestra daje rzeczywistą możliwość doskonalenia się młodym muzykom i ułatwia im start w profesjonalnej karierze. Podoba nam się wielostronność kształcenia młodych artystów i promowanie takich wartości jak praca zespołowa. Na wyróżnienie zasługuje także wieloletnia konsekwencja z jaką realizowany jest ten projekt.

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media & Marketing Polska”
  • Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe ma na celu wyróżnienie liderów branży komunikacji marketingowej. Nagrody są przyznawane przez redakcję „Media & Marketing Polska” w oparciu o wyniki badania przeprowadzonego przez Instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów. Jest to najstarsze, najpełniejsze i najbardziej prestiżowe badanie tego typu na polskim rynku.

Nagroda dla Santander Orchestra Agencja Eventowa Roku 2018

– Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez mecenat kultury to obranie szlaku trudniejszego, ale satysfakcja z osiągnięcia celu jest nieporównywalnie większa. Cieszymy się, że Santander Orchestra, która wspiera rozwój zawodowy i promuje młodych muzyków, została zauważona i doceniona przez ekspertów marketingu. Dla nas to nagroda za wytrwałość w dążeniu do doskonalenia formuły projektu. Z roku na rok pomagamy coraz większej liczbie utalentowanych artystów na drodze do sukcesu. Docieramy też do coraz szerszego grona odbiorców i mamy zamiar podtrzymać ten kurs.

Katarzyna Meissner, Dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych Santander Bank Polska