„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” – kampania komunikacyjna Obsługi bez barier
Jednym z elementów odpowiedzialności i dbałości o Klienta w Santander Bank Polska jest dążenie do zapewnienia pełnej dostępności usług bankowych naszym Klientom. Chcemy zapewnić spójne i pozytywne doświadczenia Klientom ze szczególnymi potrzebami niezależnie od miejsca obsługi. A jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako pracownicy czy klienci? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w nowym filmie Obsługi bez barier!
Udział w filmie „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” wzięły osoby z niepełnosprawnościami oraz nasze koleżanki i koledzy z Banku. Jego ideą jest przybliżenie perspektywy i potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz pokazanie jak funkcjonują oni w przestrzeni społecznej i prywatnej.
Chcemy w ten sposób wzmocnić świadomość naszych Klientów i rynku w tym temacie oraz pokazać naszą otwartość na osoby z niepełnosprawnościami.
Konsekwencja w działaniu
Nieprzerwalnie od 2009 roku prowadzimy i rozwijamy program Obsługa bez barier, którego celem jest zapewnienie dostępności usług i produktów Banku Klientom ze szczególnymi potrzebami. Do dyspozycji Klientów oddajemy m.in. sieć oddziałów bez barier architektonicznych, zdalną obsługę w polskim języku migowym świadczoną przez migających doradców Santander, czy sieć mówiących bankomatów dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami wzroku. Systematycznie audytujemy i rozwijamy także dostępność Santander internet i Santander mobile. Nasze rozwiązania konsultujemy z ekspertami i Fundacjami reprezentującymi to środowisko. Naszym celem jest bankowanie bez barier, zgodnie z misją „Bankujesz jak chcesz”. Więcej informacji na temat programu Obsługa bez barier znajduje się na dedykowanej stronie.
Kluczowa jest wiedza i świadomość