Cele i priorytety
-
[103-1]
Wyjaśnienie tematów zidentyfikowanych jako istotne wraz ze wskazaniem ograniczeń - dla tematu istotnego: warunki zatrudnienia i satysfakcja pracowników.
Wyjaśnienie tematów zidentyfikowanych jako istotne wraz ze wskazaniem ograniczeń - dla tematu istotnego: warunki zatrudnienia i satysfakcja pracowników.
Przejdź do listy wskaźników -
[103-2]
Podejście do zarządzania i jego elementy - dla tematu istotnego: warunki zatrudnienia i satysfakcja pracowników.
Podejście do zarządzania i jego elementy - dla tematu istotnego: warunki zatrudnienia i satysfakcja pracowników.
Przejdź do listy wskaźników -
[103-3]
Ewaluacja podejścia do zarządzania - dla tematu istotnego: warunki zatrudnienia i satysfakcja pracowników.
Ewaluacja podejścia do zarządzania - dla tematu istotnego: warunki zatrudnienia i satysfakcja pracowników.
Przejdź do listy wskaźników
- [ESG społeczne] Przejdź do listy wskaźników
Podchodzimy systemowo do organizacji procesu szkoleniowego i dbałości o wszechstronny rozwój kompetencji pracowników. Cele szkoleniowe określa nasza Polityka szkoleń.
W 2020 r. wprowadziliśmy w życie nową politykę, której celem jest uspójnienie naszego modelu z modelem globalnym Grupy Santander. Wdrożona polityka określa wytyczne dotyczące projektowania procesu szkoleń, dokonywania jego przeglądu, wdrażania i nadzoru w celu:
W 2019 r. cele szkoleniowe obejmowały: budowanie angażującego środowiska pracy, wzmocnienie umiejętności liderskich oraz programy rozwojowe zarówno dla menedżerów, jak i pracowników. Wdrażaliśmy rozwiązania umożliwiające „uczenie się od siebie” zarówno w perspektywie lokalnej, jak i globalnej. Wdrażaliśmy także wspierające rozwiązania digitalowe dla proponowanych programów rozwojowych.
- budowanie świadomości odpowiedzialności za własny rozwój,
- budowanie angażującego środowiska pracy,
- knowledge sharing – gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- digital learning – poszukiwanie i wykorzystywanie cyfrowych formatów edukacyjno-rozwojowych.
Rozwój pracowników w organizacji wpisuje się w model 70-20-10: nauka i rozwój zdobywane są w 70% przez doświadczenie w codziennej pracy, 20% stanowi nauka od innych, a 10% stanowią kursy i szkolenia.
-
11 980
-
843 771
-
70,43