edukacja – wsparcie szkolnictwa wyższego przez fundowanie stypendiów dla studentów, upowszechnianie wiedzy finansowej oraz dotyczącej cyberbezpieczeństwa;
- GRI:
-
Znaczący pośredni wpływ ekonomiczny203-2Znaczący pośredni wpływ ekonomiczny
Podejmujemy istotne wyzwania społeczne, takie jak:
-
-
rozwój społeczeństwa obywatelskiego;
-
wspieranie przedsiębiorczości;
-
mecenat kultury i sportu.
W 2022 roku – ze względu na wybuch wojny w Ukrainie – zaangażowaliśmy się również w pomoc społeczności ukraińskiej.
Beneficjenci naszych projektów w liczbach w 2022 r.:
- GRI:
-
Liczba beneficjentów projektów i inicjatyw społecznych z obszaru edukacji inicjowanych i/ lub wspieranych w danym roku przez Banku i/lub Fundację BankuWskaźnik własnyLiczba beneficjentów projektów i inicjatyw społecznych z obszaru edukacji inicjowanych i/ lub wspieranych w danym roku przez Banku i/lub Fundację Banku
-
Beneficjenci projektów realizowanych przez Fundację:
-
Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL: 3 500
-
Programy Stypendialny: 4 edycja 2021/2022 – 31 stypendystów, 5 edycja 2022/2023 – 25 stypendystów
Ponadto w ramach tego Programu stałe wsparcie otrzymuje 7 stypendystów
-
Program edukacyjny TO(działa)MY: 10 776
-
Warszawski Instytut Bankowości – dofinansowanie organizacji VI Kongresu Edukacji Finansowej i Przedsiębiorczości: 235
-
Kampanie i warsztaty edukacyjne
-
kampanii edukacyjnej „Finansowe ABC” we współpracy z Onet.pl:
315 824 odbiorców -
kampanii dot. edukacji finansowej dzieci i młodzieży we współpracy z portalem naTemat.pl i mamaDu.pl: 131 599 odbiorców
-
uczestniczących w warsztatach „Finansowe roz(gr)rywki” w 10 miastach (we współpracy z MCA BIS Sp. z o.o.) w okresie październiki-grudzień 2022: 2 346 uczniów
Odbiorcy treści
-
2 106 odbiorców i publikacji „Nowoczesny Senior”. Przewodnik po cyfrowym świecie”
-
4 971 pobrań/wyświetleń szkoleń udostępnionych Santander Bank Polska na platformie Akademia SkillUp
-
10 306 słuchaczy 5. audycji dla młodych ludzi o tematce finansowej „Jak Ci się wydaje?”
-
130 uczniów biorących udział w warsztatach ekologicznych w ramach projektu „Re:Generacja”