Strategie i polityki dotyczące relacji z interesariuszami

  • Relacje Banku z interesariuszami regulują następujące dokumenty:

  • „Polityka zrównoważonego rozwoju”,

  • „Polityka zarządzania ryzykiem społecznym, środowiskowym i zmian klimatycznych”,

  • „Generalny Kodeks Postępowania”,

  • „Polityka różnorodności w składzie Zarządu Santander Bank Polska S.A.”,

  • „Polityka praw człowieka”.

Zasady i międzynarodowe wytyczne dotyczące kwestii społecznych, określające podejście Banku w tym zakresie:

  • Zasady równikowe (Equator Principles – wytyczne Międzynarodowej Korporacji Finansowej),
  • Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ): Powszechna Deklaracja Praw Człowieka,
  • Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ,
  • inicjatywa Organizacji Narodów Zjednoczonych Global Compact,
  • wytyczne OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych,
  • wytyczne ONZ dotyczące biznesu i praw człowieka,
  • Fundamentalne Konwencje Międzynarodowej Organizacji Pracy (ILO).