Interesariusze Banku i relacje z otoczeniem

  • GRI:
  • Podejście do angażowania interesariuszy2-29
    Podejście do angażowania interesariuszy
  • Znaczący pośredni wpływ ekonomiczny203-2
    Znaczący pośredni wpływ ekonomiczny
  • ESG:
  • Nasze podejście do Ładu korporacyjnegoG – Ład korporacyjny
    Nasze podejście do Ładu korporacyjnego
  • PRB:
  • Będziemy aktywnie i odpowiedzialnie konsultowali się, angażowali i współpracowali z interesariuszami, aby osiągać cele istotne dla społeczeństwa.4 Interesariusze
    Będziemy aktywnie i odpowiedzialnie konsultowali się, angażowali i współpracowali z interesariuszami, aby osiągać cele istotne dla społeczeństwa.

Nasze podejście do budowania relacji z interesariuszami

  • Zidentyfikowaliśmy
    • kluczowe grupy naszych interesariuszy
  • Badamy
    • potrzeby
    • siłę wzajemnych wpływów
  • Prowadzimy dialog, wykorzystując różne kanały komunikacji.
    • Od 2014 r. przeprowadziliśmy 10 sesji dialogowych według standardu AA1000SES z udziałem przedstawicieli partnerów społecznych i biznesowych Banku.
  • Analizujemy sugestie interesariuszy
    • W działania zaangażowana jest najwyższa kadra kierownicza oraz Zarząd.
  • Uwzględniamy rekomendacje interesariuszy w naszych procesach.
    • Ze szczególną uwagą wsłuchujemy się w głos klientów i uwzględniamy go w przygotowywaniu dla nich produktów i usług.

W kwietniu 2021 r. przeprowadziliśmy sesję dialogową, w której udział wzięli przedstawiciele organizacji pozarządowych, eksperckich i klientów. Poświęcona była ona roli naszego Banku w zielonej transformacji.

Mapa interesariuszy

Zobacz więcej na interaktywnej mapie

Komunikacja ze środowiskiem inwestorskim

  • GRI:
  • Działalność, łańcuch wartości i inne relacje biznesowe2-6
    Działalność, łańcuch wartości i inne relacje biznesowe

Prowadzimy skuteczną i przejrzystą politykę informacyjną wobec akcjonariuszy, inwestorów i analityków, korzystając z nowoczesnych narzędzi komunikacji. „Polityka informacyjna Santander Bank Polska S.A.” zakłada podejmowanie aktywnych i dostosowanych do profilu interesariuszy działań komunikacyjnych w celu skutecznej realizacji ich potrzeb informacyjnych.

Politykę opublikowaliśmy na naszej stronienie internetowej w zakładce Relacje inwestorskie w sekcji Dokumenty korporacyjne.