budowaniu kultury organizacyjnej zorientowanej na pracownika,
Podejście do zarządzania
Relacje z pracownikami
Nasza strategia HR koncentruje się na:
-
-
poprawie doświadczeń pracownika poprzez modelowanie kultury organizacyjnej,
-
zadbaniu o dobrostan (well-being) pracowniczy,
-
digitalizacji procesów i zapewnieniu elastycznego środowiska pracy.
Relacje z klientami
Doświadczenie klienta jest kluczowym czynnikiem sukcesu i główną przewagą konkurencyjną, zwłaszcza w sektorze bankowym, gdzie regulacje i technologia powodują wysoką porównywalność usług. Wraz z głębokimi zmianami na rynku wynikającymi z innowacji okresu pandemii i rozwiązań fintech, klienci porównują doświadczenia z różnych branż, a ich oczekiwania stale rosną.
Nasza odpowiedź:
- prostota, brak wysiłku i samoobsługa to cechy naszych usług i produktów;
- budowanie dobrej relacji z indywidualnym doradcą dla klientów biznesowych;
- wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
Relacje ze społecznościami
W relacjach ze społecznościami Bank wspiera realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ:
- Cel 3 – Dobre zdrowie i jakość życia
- Cel 4 – Dobra jakość edukacji
- Cel 5 – Równość płci
- Cel 8 – Wzrost gospodarczy i godna praca
- Cel 9 – Innowacyjność, przemysł, infrastruktura
- Cel 11 – Zrównoważone miasta i społeczności
- Cel 13- Działania w dziedzinie klimatu
- Cel 17 – Partnerstwa na rzecz celów
Bank angażuje się w długofalowe projekty społeczne, które odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności oraz wywołują pozytywne zmiany w społeczeństwie.