• GRI:
  • 102-2 Opis działalności organizacji, główne marki, produkty i/lub usługi
    Opis działalności organizacji, główne marki, produkty i/lub usługi
  • 103-1 Wyjaśnienie tematów zidentyfikowanych jako istotne wraz ze wskazaniem ograniczeń dla tematu raportowania: Cyfryzacja i innowacje
    Wyjaśnienie tematów zidentyfikowanych jako istotne wraz ze wskazaniem ograniczeń dla tematu raportowania: Cyfryzacja i innowacje
  • 103-2 Podejście do zarządzania tematami zidentyfikowanymi jako istotne dla tematu raportowania: Cyfryzacja i innowacje
    Podejście do zarządzania tematami zidentyfikowanymi jako istotne dla tematu raportowania: Cyfryzacja i innowacje
  • 103-3 Ewaluacja podejścia do zarządzania w ramach tematów zidentyfikowanych jako istotne dla tematu raportowania: Cyfryzacja i innowacje
    Ewaluacja podejścia do zarządzania w ramach tematów zidentyfikowanych jako istotne dla tematu raportowania: Cyfryzacja i innowacje
  • Wskaźnik własny Informacje o kluczowych produktach, w tym nowych produktach wprowadzonych w raportowanym okresie
    Informacje o kluczowych produktach, w tym nowych produktach wprowadzonych w raportowanym okresie
  • KE/TCFD
  • ESG: E – Środowisko Nasze podejście do Środowiska
    Nasze podejście do Środowiska
  • ESG: S – Społeczeństwo Nasze podejście do Społecznej odpowiedzialności
    Nasze podejście do Społecznej odpowiedzialności
  • PRB 1 Zgodność Dostosujemy naszą strategię biznesową, aby była spójna i stanowiła wkład w zaspokajanie potrzeb jednostek oraz osiąganie celów społecznych zgodnie z Celami Zrównoważonego Rozwoju, porozumieniem klimatycznym z Paryża i odpowiednimi ramami krajowymi oraz regionalnymi. Skoncentrujemy nasze wysiłki tam, gdzie mamy największy wpływ.
    Dostosujemy naszą strategię biznesową, aby była spójna i stanowiła wkład w zaspokajanie potrzeb jednostek oraz osiąganie celów społecznych zgodnie z Celami Zrównoważonego Rozwoju, porozumieniem klimatycznym z Paryża i odpowiednimi ramami krajowymi oraz regionalnymi. Skoncentrujemy nasze wysiłki tam, gdzie mamy największy wpływ.
  • PRB 3 Klienci Będziemy odpowiedzialnie współpracowali z naszymi klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, zachęcając ich do wdrażania praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju i umożliwiając działalność gospodarczą, która tworzy wspólny dobrobyt dla obecnych oraz przyszłych pokoleń.
    Będziemy odpowiedzialnie współpracowali z naszymi klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, zachęcając ich do wdrażania praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju i umożliwiając działalność gospodarczą, która tworzy wspólny dobrobyt dla obecnych oraz przyszłych pokoleń.

Specjalistyczne produkty, odpowiadające potrzebom przedsiębiorców, oferuje jedna ze spółek naszej Grupy Kapitałowej – spółka Santander Leasing S.A.

Oferta

W 2020 roku w ofercie spółki dostępne były następujące produkty dopasowane do odpowiednich grup klientów:

  • Leasing środków transportu – nowych i używanych, w tym pojazdów specjalistycznych oraz środków transportu ciężkiego zarówno lądowego, jak i powietrznego (samoloty, helikoptery) czy wodnego (jachty, łodzie).
  • Leasing maszyn i urządzeń – daje możliwość szybkiego pozyskania maszyn i urządzeń na odpowiednim poziomie technicznym i warunkach dostosowanych do potrzeb klientów.
  • Leasing i pożyczka dla rolników – umożliwia finansowanie pojazdów oraz maszyn i urządzeń rolniczych z elastycznymi warunkami finansowania oraz szybką obsługą zapewnianą przez doradców leasingowych.
  • Leasing i pożyczka dla lekarzy i lekarzy weterynarii – specjalne oferty finansowania pojazdów oraz sprzętu medycznego dla przedstawicieli branży medycznej, jakimi są podmioty prowadzące indywidualną praktykę lekarską lub weterynaryjną. Formalności związane z zawarciem umowy uwzględniają specyfikę branży.
  • Leasing i pożyczka dla branży budowlanej – specjalne oferty finansowania pojazdów oraz maszyn i urządzeń dla branży budowlanej. Formalności związane z zawarciem umowy uwzględniają specyfikę branży.

Najważniejsze inicjatywy w 2020 roku

Zielona oferta

Santander Leasing S.A. rozwijał swoją „zieloną” ofertę leasingową, wspierając m.in. fotowoltaikę czy elektromobilność (oferta specjalna: leasing 100% na zakup auta elektrycznego oraz leasing 102% na auta hybrydowe). Wartość sfinansowanych w tym zakresie aktywów, wg stanu na 30.12.2020 r., wyniosła ponad 510 mln złotych netto. Na ofertę składały się m.in.: auta elektryczne (14,3 mln zł), auta hybrydowe (138 mln zł), fotowoltaika (40,8 mln zł), elektryczne wózki widłowe (13,6 mln zł).

SolarLease

Specjalna oferta finansowania paneli fotowoltaicznych skierowana do przedsiębiorców

Od lutego 2020 roku przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą lub rolniczą mogą otrzymać od Santander Leasing atrakcyjne finansowanie, możliwe zarówno w formie pożyczki, jak i leasingu, niezależnie od miejsca montażu instalacji. Nasza oferta zakłada udział własny klienta już od 10% wartości instalacji przy okresie finansowania sięgającym od 12 do nawet 72 miesięcy. Przedmiotem finansowania mogą być objęte instalacje fotowoltaiczne o mocy do 50 kW o łącznej wartości od 15 do 300 tys. zł netto. Inwestycja w panele fotowoltaiczne umożliwia szereg korzyści, takich jak niższe rachunki za prąd, niezależność energetyczna oraz troska o środowisko poprzez redukcję emisji CO2. Oferta cieszy się dużym zainteresowaniem – do końca 2020 roku Santander Leasing sfinansował inwestycje w panele fotowoltaiczne na kwotę blisko 41 mln zł, osiągając dynamikę sprzedaży 335% r/r.

Więcej o zielonym finansowaniu i produktach przeczytasz tutaj.

Cyfryzacja

#podpisujeszjakchcesz

Santander Leasing wprowadził możliwość podpisania umowy zdalnie podczas e-spotkania: podpisem tradycyjnym (własnoręcznie) lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. E-spotkanie odbywa się za pośrednictwem aplikacji Hangouts Meet i jest nagrywane za zgodą klienta. Wszystkie dokumenty potrzebne do podpisania umowy klient otrzymuje zaszyfrowanym e-mailem. Doradca przekazuje klientowi również instrukcje, jak pobrać dokumenty. Rozwiązanie cieszyło się popularnością wśród klientów w czasie pandemii, dlatego zdecydowaliśmy, że tę możliwość pozostawimy na stałe. Pracujemy nad optymalizacją rozwiązania.

www.multisalon24.pl

To dedykowana platforma sprzedaży nowych aut osobowych i dostawczych dostępnych od ręki. Inicjatywa jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy z uwagi na sytuację związaną z epidemią zdecydowali się na obsługę procesu sprzedaży w sposób zdalny i zautomatyzowany. Ofertę leasingu przygotowaliśmy opierając się na aktualnie dostępnej ofercie polskich autoryzowanych dealerów. Platforma zawiera ponad 200 nowych samochodów osobowych i ciężarowych, a to dopiero początek. Finansowania dodatkowo wzbogaciliśmy o możliwość skorzystania z rozszerzonego pakietu ubezpieczenia assistance, którego koszty przez pierwszy rok trwania umowy leasingu wyniosą 1 zł.

Plany na 2021 rok

Santander Leasing zamierza rozszerzyć ofertę finansowania instalacji fotowoltaicznych o kolejną grupę odbiorców – klientów detalicznych.