Korzyści dla klienta:
- nie musi czekać, aż kontrahent zapłaci fakturę,
- gotówkę ma na koncie nawet w 5 minut,
- może sfinansować 100% wartości faktury netto lub jej część.
Finansowanie faktur online, czyli idealny sposób na poprawę płynności finansowej firmy. Dostawca: NFG S.A.
Korzyści dla klienta:
177
integracji
4 mln
finansowania
Usługa umożliwiająca odzyskiwanie należności z przeterminowanych faktur. Klient załącza zaległą fakturę do systemu, a resztą zajmuje się dostawca usługi. Dostawca: BEST S.A.
Korzyści dla klienta:
2 331
integracji
465 tys.
wartość faktur
Narzędzie do zawierania umów przez internet: generowania treści, negocjowania warunków, potwierdzenia ich zawarcia oraz weryfikacji tożsamości kontrahentów. Dostawca: LawBiz Technology Sp. z o.o.
Korzyści dla klienta:
Uruchomiliśmy bezpłatną infolinię, w ramach której klienci mogli porozmawiać z księgowym i uzyskać informacje o rządowych rozwiązaniach osłonowych, zasiłkach dla przedsiębiorców czy możliwości zdalnej obsługi księgowej.
Zorganizowaliśmy dwa webinary, podczas których doradca podatkowy inFakt przedstawiał rozwiązania tarczy antykryzysowej oraz odpowiadał na pytania przedsiębiorców.
3 tys.
uczestników spotkania na żywo
59 tys.
wyświetleń webinaru
3 tys.
uczestników spotkania na żywo
16 tys.
wyświetleń webinaru
Umożliwiliśmy naszym klientom wnioskowanie o subwencję z Tarczy Finansowej PFR 1.0 oraz PFR 2.0 w bankowości elektronicznej. Doradcy aktywnie informowali przedsiębiorców o możliwościach otrzymania subwencji i pomagali w wypełnianiu wniosków, a także wspierali ich w procesie reklamacyjnym w stosunku do PFR oraz w pozyskiwaniu wszelkich dokumentów i oświadczeń.
52 664
klientów, którzy skorzystali z subwencji
9 535,5 mln zł
łączna kwota pomocy
16%
udział banku w wypłaconych subwencjach
7 159
klientów, którzy skorzystali z subwencji
1 164,7 mln zł
łączna kwota pomocy