Inkluzywna bankowość – filar naszej strategii
Inkluzywna bankowość to dla nas realna troska i spełnianie potrzeb różnych grup naszych klientów. To dbałość o dostosowywanie oferty, obsługi i komunikacji do wszystkich klientów, bez wykluczeń. Edukacja finansowa jest również istotnym elementem takiego podejścia.
- GRI:
-
Wskaźnik własny Główne działania na rzecz zwiększenia satysfakcji klientaGłówne działania na rzecz zwiększenia satysfakcji klienta
-
PRB 3 Klienci Będziemy odpowiedzialnie współpracowali z naszymi klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, zachęcając ich do wdrażania praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju i umożliwiając działalność gospodarczą, która tworzy wspólny dobrobyt dla obecnych oraz przyszłych pokoleń.Będziemy odpowiedzialnie współpracowali z naszymi klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, zachęcając ich do wdrażania praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju i umożliwiając działalność gospodarczą, która tworzy wspólny dobrobyt dla obecnych oraz przyszłych pokoleń.
Myślenie kategoriami inkluzywnej bankowości podkreśliliśmy czyniąc ją jednym z dwóch filarów strategii Responsible Banking.
O inkluzywnej bankowości można przeczytać więcej na: https://raport.santander.pl/klienci/inkluzywna-bankowos/inkluzywna-bankowosc/.