Cele i priorytety
„Polityka szkoleniowa” wyznacza cele Banku w tym obszarze. Koncentrujemy się na wszechstronnym rozwoju kompetencji i umiejętności pracowników.
Zrealizowane w 2020 r. programy rozwojowe i bieżące szkolenia wspierały realizację założeń strategicznych i naszych kluczowych projektów biznesowych.
Głównymi tematami szkoleń w 2020 roku były:
- Koncentracja na ludziach: reskilling & upskillling, nowy model rekrutacji wewnętrznej oraz wellbeing.
- Kreowanie liderów: rozwój kompetencji przywódczych, kluczowych w nowej normalności, motywowanie niefinansowe, elastyczne przedefiniowanie celów oraz zarządzanie zespołami zdalnymi i rozproszonymi.
- Nowy sposób nauki: zdalne szkolenia i warsztaty oraz wzmacnianie podejścia opartego na samorozwoju.
- Budowanie kompetencji sprzedażowych w zakresie obsługi klienta wrażliwego.
- Rozwój programów mentoringowych we współpracy z fundacją Vital Voices.
- Cyberbezpieczeństwo.